1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2024 18:11
până la 29.03.2024 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2024 13:30
până la 03.04.2024 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2024, 18:11 - 29 mart 2024, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2024, 13:30 - 3 apr 2024, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1 Hîrtie xerox
(hârtiea va fi testată să nu fie ca de ziar, chiar dacă pe ambalaj va fi indicată 80 vom testao, solicităm calitate)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 18:05
Data ultimilor modificări
28 mart 2024, 17:24
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Achizitii.md ID
21193180
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
5 apr 2024 18:00 - 31 dec 2024 18:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Hîrtie xerox CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.24 18:11
anunt rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.24 18:11
rechizite .pdf rechizite .pdf
Documentele la ofertă
-
26.03.24 18:11
anunt rechizite.pdf anunt rechizite.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.24 17:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 77 550 MDL
Statut: Învingător
Motivul: OFERTA CORESPUNDE
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 78 375 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1 Hîrtie xerox
Data:
28 mart 2024, 17:24
Subiectul întrebării:
9. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită.
Întrebare:
Buna ziua , punctul 9 anuntului Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită. 10 zile de la solicitarea in parcursul anului 2024 (pina la 31.12.2024) ?
Răspuns (29 mart 2024, 09:21):
După solicitare, agentul economic livrează marfa în termen de 10 zile, contracul este valabil până la 31.12.2024. Livrarea poate avea lc ăn mai multe tranșe.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări