Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2024, 17:00 - 9 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2024, 10:00 - 2 mai 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Campania de comunicare
(lot cu poziții)

Informația despre anulare
Motivul anulării
în temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, precum și în temeiul prevederilor pct. 12) al Capitolului IV din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, s-a decis anularea procedurii de atribuire a contractului privind achiziționarea campaniei de comunicare, deoarece există abateri care fac imposibilă încheierea contractului.
Data anulării
6 iun 2024, 11:11
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga-Mîță
Telefonul de contact
022504833
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
6 iun 2024, 11:11
Achizitii.md ID
21193149
CPV
79340000-9 - Servicii de publicitate şi de comercializare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
5 apr 2024, 12:26
Subiectul întrebării:
Campania media si online
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari: Care este perioada exacta a campaniei? 250 de minute la toate cele 3 posturi TV cu acoperire nationala sau la fiecare in parte? 300 de minute la toate cele 3 posturi TV regionale sau la fiecare in parte? 500 minute la radio pentru toate cele 5 posturi cu acoperire nationala? Care vor fi criteriile de evaluare pentru oferta online? CPC, CPV sau alt ceva? Va multumim.
Răspuns (5 apr 2024, 14:36):
Autoritatea contractantă vă comunică următoarele: 1. Perioada de desfășurare a campaniei este din momentul semnării contractului cu compania desemnată câștigătoare până la finele acestui an, 2024. 2. 250 minute (in orele de prime time, cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara, zilnic pe perioada campanei)la toate trei posturi TV cu acoperire națională. 3. 300 minute la toate cele trei posturi regionale (Nord (Bălți), Centru (Orhei), Sud (Comrat, Cahul0 4. 500 de minute la toate trei posturi de radio cu acoperire națională (la ore de maximă audiență, de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara, zilnic/pe perioada campaniei) 5. Pentru oferta online, criteriile de evaluare vor fi: număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări, accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS.
Data:
5 apr 2024, 14:51
Subiectul întrebării:
Posturi TV regionale
Întrebare:
Pot fi posturi din alte orase, nu cele indicate de Dvs? La Orhei de exemplu deja nu mai sunt posturi TV
Răspuns (8 apr 2024, 09:42):
Da, pot fi și din alte localități, doar că trebuie să fie regionale, să aibă audiență bună și să acopere regiunea centru a țării noastre.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.