Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21192795
1
Perioada de actualizare
de la
26.03.2024 14:16
până la 05.04.2024 17:00
până la 05.04.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.04.2024 17:00
până la 19.04.2024 09:00
până la 19.04.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 131 201 MDL
Perioada clarificărilor:
26 mart 2024, 14:16 - 5 apr 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 apr 2024, 17:00 - 19 apr 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a trotuarului existent din acostamentul străzii Drumul Schinoasei, or. Codru, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 14:16
Data ultimilor modificări
28 mart 2024, 11:44
Achizitii.md ID
21192795
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
26.03.24 14:16
proiectul de execuție.pdf
proiectul de execuție.pdf
Documentele la ofertă
Proiect de executare
26.03.24 14:16
Data:
28 mart 2024, 11:44
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Atasati va rog caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse. Multumim anticipat
Răspuns (28 mart 2024, 16:18):
Conform CP L.01.01-2012 este anexat Formularul nr.1, Lista cu cantitățile de lucrări
Data:
1 apr 2024, 00:59
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
pozitia 8, desfaceri de borduri cu cantitatea 0, e ca capitol?
Răspuns (1 apr 2024, 12:18):
Nu se regăsește în norme/ cod resurse. Figurează ca valoare 0.
Data:
1 apr 2024, 10:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform documentației standard după Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări este o
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Răspuns (1 apr 2024, 12:20):
Conform documentației standard la care faceți referire, Autoritatea contractantă a atașat la caietul de sarcini -Formularul de deviz nr.1 - Lista cu cantități.
Care este întrebarea?
Data:
1 apr 2024, 12:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Formularul F1 - lista de cantități, stimata autoritate contractantă intrebarile de mai sus costa in faptul că urmează sa publicati Lista F1 cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme. Cerință prevazuta în anexa nr. 23 din Documentatia standard. Acest lucru va permite pregatirea corecta a ofertelor, conform normativelor prevazute de proiectatnt/divizier. Tot odată veți evita cazuri de contestatie/anulare procedură pe marginea cazurilor de includere/excludere/erori la capitolul consum de resurse. Deci publicati vă rog - Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat cu consum de resurse aferent fiecărei norme.
Răspuns (2 apr 2024, 14:17):
Stimate Operator Economic, conform cerințelor din documentația standard, sunt anexate Formularul nr.1 - Lista cu cantități de lucrări. Formularul respectiv se regăseste la compartimentul ”Caiet de sarcini” care are 4 pagini.
Data:
3 apr 2024, 12:22
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Atasati caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse. Multumesc anticipat
Răspuns (4 apr 2024, 09:14):
Buna ziua. Caietul de sarcini împreună cu Formularul nr.1 este atașat la procedură.
Data:
4 apr 2024, 10:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Formularul F1 - lista de cantități, stimata autoritate contractantă intrebarile de mai sus costa in faptul că urmează sa publicati Lista F1 cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme. Cerință prevazuta în anexa nr. 23 din Documentatia standard. Acest lucru va permite pregatirea corecta a ofertelor, conform normativelor prevazute de proiectatnt/divizier. Tot odată veți evita cazuri de contestatie/anulare procedură pe marginea cazurilor de includere/excludere/erori la capitolul consum de resurse. Deci publicati vă rog - Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat cu consum de resurse aferent fiecărei norme.
Răspuns (4 apr 2024, 13:57):
Ați adresat întrebarea data mai sus, unde v-am oferit răspuns.
Formularul de deviz nr.1, din anexa 23 a documentației standard- lista cu cantitățile de lucrări, acesta și este caietul de sarcini, care este deja publicat. Totodată este publicat și proiectul pentru desfășurare.
În anunțul de participare este indicat nr. de telefon, la care puteți apela dacă tot apar aceleași neclarități.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK