Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21192205
1
Perioada de actualizare
de la
25.03.2024 17:05
până la 01.04.2024 09:00
până la 01.04.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.04.2024 09:00
până la 08.04.2024 09:00
până la 08.04.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
370 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2024, 17:05 - 1 apr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 apr 2024, 9:00 - 8 apr 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparare a acoperișului Bloc nr.3, Morfopatologie a IMSP IMU
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2024, 17:05
Data ultimilor modificări
26 mart 2024, 15:31
Achizitii.md ID
21192205
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - 1. Lucrări de reparare a acoperișului Bloc nr.3, Morfopatologie a IMSP IMU
Buget: 370000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
2.ds_lucrari (2021).docx
Istoricul documentului
-
2.ds_lucrari (2021).docx
ID: 14aa6bae-cf9d-4445-ac64-45b6aa1a5fc2
Documentele la ofertă
-
2.ds_lucrari (2021).docx
ID: 14aa6bae-cf9d-4445-ac64-45b6aa1a5fc2
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.03.24 15:31
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
ID: 27dc82d8-447f-44d8-a577-59d056c47831
Documentele la ofertă
-
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
ID: 27dc82d8-447f-44d8-a577-59d056c47831
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.03.24 15:31
Data:
26 mart 2024, 12:21
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Garantia de buna executie emisa de o banca (conform anexei nr. 10 din DS) - Anexa nr 10 ziceti ca tot ati verificat-o? Spre exemplu eu m-am uitat si anexa nr 10 presupune grafgicul de executie. Atunci care-i garantia? Si ca sa fac claritate:
Conform Hotararii de guvern nr. 638/2020:
153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractate.
Nici unul din punctele enumerate nu prevede o garantie de buna executie emisa de o banca.
Răspuns (26 mart 2024, 15:33):
Garantia de buna executie va fi in formă de rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate sau transfer la contul IMSP IMU.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK