1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2024 16:11
până la 11.04.2024 10:08
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2024 10:08
până la 18.04.2024 10:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 735 221,50 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2024, 16:11 - 11 apr 2024, 10:08
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2024, 10:08 - 18 apr 2024, 10:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 apr 2024, 16:57
Valoarea estimată (fără TVA)
2 735 221,50 MDL
Achizitii.md ID
21191955
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Durata contractului
22 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024.semnat
Documentele la ofertă
documentatia_standard
25.03.24 16:11
anunt_de_participare_lucrari
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti.semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
25.03.24 16:11
0.Schita de proiect Cartierul 9 Balti.semnat
Documentele la ofertă
Schita de proiect
25.03.24 16:11
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
25.03.24 16:11
Raport de verificare Primaria mun.Balti (1).semnat
Documentele la ofertă
Raport de verificare
25.03.24 16:11
fomularul nr.5.semnat
Documentele la ofertă
fomularul nr.5
25.03.24 16:11
fomularul nr.5
Documentele la ofertă
fomularul nr.5
25.03.24 16:11
DUAE.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
25.03.24 16:11
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
25.03.24 16:11
Anunț de participare - Reparatia capitala a accesului intre cartiere
Documentele la ofertă
Anunt de participare pdf
26.03.24 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 2 244 556,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lotul este atribuit conform criteriului cel mai bun raport calitate – preț agentului economic SRL ”Vladmih Company”, care a obținut punctajul maxim (100). Operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, graficul de executare a lucrărilor în termen de 1pînă la 01.07.2024, garanția de 10 ani pentru lucrările care urmează a fi executate, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Reducerea de preț se datorează micșorării coeficienților pentru cheltuieli de transport de la 8% pînă la 4%, de regie de la 14,5% la 7,25% și a beneficiului de deviz de la 6% la 3%. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 2 422 399,49 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 2 576 347,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 2 734 327,22 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Data:
27 mart 2024, 08:32
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Vă rugăm se indicați termenul de execuție a lucrărilor în zile lucrătoare sau calendaristice doarece inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți și etc) și termenul pînă la 01.07.2024 nu ne permite planificarea corectă pentru indeplinirea graficului de execuție.
Răspuns (5 apr 2024, 11:20):
Raspunsul specialistilor este urmatorul: În caietul de sarcini este clar indicat termenul de execuție și anume, până la 01.07.2024!
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Data:
5 apr 2024, 14:34
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Buna ziua, in primul rind Beneficiarul de la proiectant trebuie sa aibă în compartiment OLC graficul de executie unde clar este indicat termen in zile sau in luni, in a doilea rind chiar nu este clar raspunsul cu indicarea 01.07.2024! ca exemplu dacă contractul va fi semnat pe la data 15.05.2024 avem inca aproximativ 45 zile pentru executie dar daca pe la 15.06.2024 avem numai 15 zile pentru executie (unde Beneficiarul ne garanteaza data semnarii contractului?) inca odata repatam: inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți prelungirea termenului de desfasurarea achizitiei si etc.), deja 3 zile mai putin sunt pentru executarea lucrarilor.
Răspuns (9 apr 2024, 10:08):
Specialițtii Direcției Gospodărie Comunală își mențin răspunsul oferit anterior: Termenul de execuție conform caietului de sarcini: până la 01.07.2024.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări