1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2024 12:07
până la 05.04.2024 16:10
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2024 16:10
până la 10.04.2024 15:10
3
Licitaţie
de la 11.04.2024 15:00
până la 11.04.2024 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 267 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2024, 12:07 - 5 apr 2024, 16:10
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2024, 16:10 - 10 apr 2024, 15:10

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Formarea competențelor profesionale în domeniul sistemelor de management din cadrul instituției,
conform standardelor internaționale, seria ISO

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Guzun
Telefonul de contact
022504838
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2024, 12:07
Data ultimilor modificări
4 apr 2024, 16:10
Achizitii.md ID
21191670
CPV
80530000-8 - Servicii de formare profesională
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie de eligibilitate.signed.pdf declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.signed.pdf
25.03.24 12:07
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.docx
25.03.24 12:07
anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
4.04.24 16:10
anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf
4.04.24 16:10
anexe la documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard modificat.docx
4.04.24 16:10
anunt de participare modif.signed.pdf anunt de participare modif.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare modif.signed.pdf
4.04.24 16:10
Data:
27 mart 2024, 17:44
Subiectul întrebării:
Conditii de participare
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa ne ajutati cu raspunsuri la urmatoarele intrebari: 1. Un operator economic poate participa la un singur lot? 2. Este permisa asocierea?
Răspuns (28 mart 2024, 08:38):
Bună ziua. Conform pct. 9 din Anunțul de participare, „un operator economic poate depune oferta: pentru mai multe loturi”. Deci, puteți participa doar la un singur lot. În cazul asocierii, operatorul economic trebuie să depună „Informații privind asocierea”, completată conform Anexei nr. 17 din Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07 mai 2021.
Lotul nr. 1 Servicii de formare profesională în domeniul sistemului de management al calității și anti-mită
Data:
28 mart 2024, 09:56
Subiectul întrebării:
Organism neinregistrat in Republica Moldova
Întrebare:
Buna ziua, 1.Un organism de certificare care nu are sediul in Republica Moldova, poate trimite factura semnata electronic prin email, in cazul in care ar fi declarat castigator? 2. Poate fi aceasta factura emisa si platita in EURO/USD intrucat nu avem cont in MDL? 3. Plata garantiei de participare se poate face si in alt cont decat cel de MDL? Am prefera un cont de EURO/USD sau RON.
Răspuns (4 apr 2024, 10:27):
Organismul de certificare care nu are sediul în Republica Moldova și are intenția să participe la această procedură de achiziție trebuie să pregătească oferta în conformitate cu cerințele publicate în Documentația de atribuire publicată. Respectiv, oferta trebuie depusă și indicată pe platformă electronică SIA RSAP (MTender) în MDL deoarece platforma electronică nu permite să fie indicată altă valută (EURO/USD/RON). În cazul depunerii ofertei electronice în EURO sau USD, pe SIA RSAP se va indica oferta în MDL conform ratei oficiale de schimb EURO/MDL sau USD/MDL stabilită de Banca Națională a Moldovei la data depunerii ofertei. Pentru evaluarea și compararea ofertelor depuse în valute diferite se va aplica rata oficială de schimb EURO/MDL sau USD/MDL stabilită de Banca Națională a Moldovei la data deschiderii ofertelor. 1. Invoice-ul/Factura poate fi transmisă prin email în cazul unui nerezident. 2. Invoice-ul/Factura poate fi emisă în EURO sau USD, dar se acceptă doar cu semnătura olografă, din cauza lipsei mecanismului de verificare a semnăturii electronice emise în afara RM. În scopul aplicării prevederilor tratatelor internaționale privind evitarea dublei impuneri cu nerezidenții, Furnizorul va prezenta „Certificat de rezidenţă” eliberat de autoritatea competentă din statul său de rezidenţă, în caz contrar autoritatea contractantă va reține impozitul pe venit în mărime de 12% din plățile direcționate spre achitare, conform prevederilor Codului Fiscal al Republicii Moldova. Certificatul de rezidenţă emis într-o limbă străină se prezintă cu traducere în limba română, cu excepţia celui emis în limba engleză. Certificatul de rezidență va fi prezentat Cumpărătorului până la prezentarea spre achitare a Invoice-ului. 3. Pentru această procedură de achiziție nu se solicită Garanția pentru ofertă/Garanția de participare, doar garanție de bună execuție 5% din suma Contractului cu TVA. Documentația de atribuire a fost modificată și va fi publicată pe platforma de achiziții.
Lotul nr. 1 Servicii de formare profesională în domeniul sistemului de management al calității și anti-mită
Data:
28 mart 2024, 10:04
Subiectul întrebării:
Denumire standarde
Întrebare:
Buna ziua, Se permite ca denumirea standardelor pe baza carora se va efectua instruirea in limba romana sa fie fara SM? Intrucat nu sunt diferente semnificative fata de versiunea originala ISO a acestora. Denumirea standardelor de pe diplomele emise participantilor poate fi si EN ISO 9001:2015 sau SR EN ISO 9001: 2015 ?
Răspuns (28 mart 2024, 14:14):
Da, se permite, întrucât SM EN ISO 9001:2015 este identic cu EN ISO 9001:2015.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.