1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2024 08:23
până la 27.03.2024 15:14
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:14
până la 31.03.2024 15:14
3
Licitaţie
01.04.2024 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 27 400 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2024, 8:23 - 27 mart 2024, 15:14
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:14 - 31 mart 2024, 15:14
Începutul licitației: 1 apr 2024, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ambalat câte 32 rulou; Compoziție100% celuloză; Culoare albă;2 strat;H=90mm;
Din maculatură reciclată; Lungime de la 50 m..
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adelaida Nichiforova
Telefonul de contact
061076155
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 13:25
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
27 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
274 MDL
Achizitii.md ID
21190056
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Durata contractului
15 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie igienică CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 960.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Șervețele de Hîrtie „ZZ” pentru dispenser H3 CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 261.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Șervețele de hârtie de masă CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 125.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Șervețele de hârtie „Rulou” CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
22.03.24 08:23
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.24 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 17 410,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări