1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2024 10:14
până la 26.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2024 11:00
până la 02.04.2024 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 111 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2024, 10:14 - 26 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2024, 11:00 - 2 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea Lucrărilor de reconstructie a acoperisului cladirii sectiilor de laborator si rentghen al IMSP, Spitalul Raional Soroca " A. Prisacari"

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.M.Kogălniceanu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cobozev Diana
Telefonul de contact
062150078
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 10:14
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 16:37
Achizitii.md ID
21189773
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini acoperisul caiet de sarcini sraional soroca 2024.pdf caiet de sarcini acoperisul caiet de sarcini sraional soroca 2024.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini acoperisul caiet de sarcini sraional soroca 2024.pdf
21.03.24 10:14
tm-optim-mat- poza.jpg
Documentele la ofertă
-tm-optim-mat- poza.jpg
21.03.24 10:14
duae 2024.doc
Documentele la ofertă
-duae 2024.doc
21.03.24 10:14
ds cop acoperis spitalul raional soroca 2024.docx
Documentele la ofertă
ds cop acoperis spitalul raional soroca 2024.docx
22.03.24 11:18
anunț de participare acoperis srsoroca 2024.semnat.docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare acoperis srsoroca 2024.semnat.docx
22.03.24 11:18
Data:
22 mart 2024, 16:37
Subiectul întrebării:
Anularea procedurii din 21 februarie 2024
Întrebare:
Stimata Autoritate contractanta rugam sa calarificati temeiul de anulare a licitatiei nr. 21175293
Răspuns (22 mart 2024, 21:59):
Conform scrisorii raspuns.
Data:
22 mart 2024, 22:05
Subiectul întrebării:
Raspuns
Întrebare:
Ce inseamna conform scrisorii raspuns,unde gasim scrisoarea raspuns aceasta? Ati publicat achizitia pe o platforma publica si acum publicul cere clarificari ce erori au fost in trecut ca sa nu sa se comita si in prezent! Pentru maxima transparenta rugam autoritatea sa revie cu un raspuns concret! Va multumim!
Răspuns (22 mart 2024, 22:18):
Pe posta de email indicata in statutul o/e a fost expediat pentru toti o/e scrisoarea raspuns conform deciziei grupului de lucru. Pina la expediarea scrisorii raspuns conform Legii 131, grupul de lucru are dreptul sa anuleze procedura de achizitie. Daca nu ati primit scrisoarea ne scrie-ti posta d-stra corecta pe posta de email a institutiei si o expediem repetat. Totodata mentionam faptul precum ca autoritatea contractanta a decis a modifica conditiile de calificare si termenii si conditiile conform pct 12 din anuntul de participare pentru tipul si culoarea tiglei metalice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.