Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21188924
1
Perioada de actualizare
de la
19.03.2024 16:49
până la 04.04.2024 10:00
până la 04.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2024 10:00
până la 18.04.2024 10:00
până la 18.04.2024 10:00
3
Licitaţie
19.04.2024 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
550 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 mart 2024, 16:49 - 4 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2024, 10:00 - 18 apr 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparații curente a construcțiilor metalice ale liniilor electrice în cablu și reparația curentă a suporturilor pentru cabluri cu confecționarea și montarea capacelor necesare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adelina Zagoreț
Telefonul de contact
022-436-312
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2024, 16:49
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 11:50
Achizitii.md ID
21188924
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparații curente a construcțiilor metalice ale liniilor electrice în cablu
Buget: 350000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
25 mart 2024, 11:50
Subiectul întrebării:
CAIET
Întrebare:
BUNA ZIUA. IN LISTA DE CANTITATI SE CERE DE a APLICA INDICATORUL NR. 26. IN PROGRAMUL DE INTOCMIRE A DEVIZELOR ACCEPTAT IN RM NU SE REGASESTE ACEST INDICATOR.
Răspuns (25 mart 2024, 15:07):
Bună ziua, Entitatea Contractantă solicită să vă conformați, Ordinului nr. 52 din 30.03.2023 (https://termoelectrica.md/wp-content/uploads/2023/03/doc07416220230331083928.pdf).
Data:
26 mart 2024, 08:13
Subiectul întrebării:
caiet
Întrebare:
Buna ziua. Stimate Autoritate contractanta, Ordinul nr 52 din 30.03.2023 prevede cerinte de intocmire a devizului pe care le vom respecta, dar nu contine in sine si normele de timp prevazute conform Catalogului de preturi nr 26-06-19 (din perioada anilor 1989-1991), fiind un catalog acceptat in lucru pentru intreprinderea D-voastra. De unde noi operatorii economici sa cunoastem normele D-voastra intene. Va sugeram sa mergeti la un compromis. Sa atasati Formularul 1 desfasurat,si suntem in drept sa-l cerem legal, unde se vor vizualiza normele de timp pentru fiecare unitate de lucrare. Multumim
Răspuns (26 mart 2024, 13:43):
Bună ziua. Stimate operator economic, solicităm să Vă conformați cerintelor expuse din documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK