1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2024 09:17
până la 28.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2024 09:00
până la 08.04.2024 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 560 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2024, 9:17 - 28 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2024, 9:00 - 8 apr 2024, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Preţul piesei va include instalarea. Agentul economic care instalează piesa de schimb să posede personal calificat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Savin Aliona
Telefonul de contact
(022)270309
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2024, 9:07
Data ultimilor modificări
18 mart 2024, 9:17
Valoarea estimată (fără TVA)
7 560 MDL
Achizitii.md ID
21187505
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
10 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cauciuc pentru uşă autoclav Cliniclav 25 CPV: 42950000-0 - Piese pentru utilaje de uz general
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tip nou.doc
Documentele la ofertă
-
18.03.24 09:17
documentație standart .docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 09:17
anunt de participare.docx
tenderNotice
-
18.03.24 09:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 5 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Polisano Prim

Preţul ofertei: 5 940 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări