1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2024 11:27
până la 25.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2024 10:00
până la 05.04.2024 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 211 938 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2024, 11:27 - 25 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2024, 10:00 - 5 apr 2024, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a gropilor prin injectare, a străzilor din municipiul Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Seu
Telefonul de contact
022204677
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2024, 15:40
Data ultimilor modificări
15 mart 2024, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
9 211 938 MDL
Achizitii.md ID
21186367
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
8 apr 2024 11:22 - 29 dec 2024 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_injectare martie 2024.doc
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
documentatia_standard injectare_mod_v2_1 (1).doc
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 7 811 505,26 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări