1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2024 11:27
până la 25.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2024 10:00
până la 05.04.2024 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 211 938 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2024, 11:27 - 25 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2024, 10:00 - 5 apr 2024, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a gropilor prin injectare, a străzilor din municipiul Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Seu
Telefonul de contact
022204677
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2024, 15:40
Data ultimilor modificări
15 mart 2024, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
9 211 938 MDL
Achizitii.md ID
21186367
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
8 apr 2024 11:22 - 29 dec 2024 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_injectare martie 2024.doc
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
documentatia_standard injectare_mod_v2_1 (1).doc
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
15.03.24 11:27
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 7 811 505,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări