1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2024 12:19
până la 27.03.2024 15:02
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:02
până la 01.04.2024 16:02
3
Licitaţie
de la 02.04.2024 15:00
până la 02.04.2024 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 848 540 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2024, 12:19 - 27 mart 2024, 15:02
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:02 - 1 apr 2024, 16:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
067381138
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2024, 12:19
Data ultimilor modificări
21 mart 2024, 16:09
Achizitii.md ID
21186043
CPV
79810000-5 - Servicii tipografice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae serv. imprim.doc
Documentele la ofertă
-
14.03.24 12:19
machet plic c6-c5 2024.pdf machet plic c6-c5 2024.pdf
Documentele la ofertă
-
14.03.24 12:19
documentația standard serv. imprim și plicuire.docx
Documentele la ofertă
-
14.03.24 12:19
Data:
21 mart 2024, 16:09
Subiectul întrebării:
Lot separat privind achizitia plicurilor personalizate
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam sa suspendati/anulati achizitia in curs si sa o relansati modificand anuntul de participare si cerintele caietului de sarcini prin crearea unui lot separat privind achizitia plicurilor personalizate pentru a permite tururor agentilor economici interesati specializati in domeniu sa participe la aceasta achizitie, asigurand asttfel o concurenta efectiva sporita si economisind banii publici. Va multumim pentru intelegere.
Răspuns (25 mart 2024, 15:02):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul demonstrat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată. Astfel, ținem să menționăm că, având la bază experiența anilor precedenți în care au fost organizate proceduri de achiziție a serviciilor menționate prin divizare pe loturi separate, au fost constatate unele divergențe la nivelul de executare a contractelor, pe aspectul de livrări (livrarea plicurilor în termeni mai extinși), tehnologice (incompatibilitatea plicurilor cu echipamentul de plicuire), etc. În opinia autorității contractante, procesul de tipărire, împlicuire și livrare de plicuri prevede un șir de acțiuni strâns legate între ele începând de la generarea fișierelor format .pdf, imprimare, fălțuire și plicuire personalizată la anumiți parametri conform cerințelor tehnice, în diferite diapazoane şi în termeni restrânși, iar în acest sens pentru anul 2024, autoritatea contractantă, pentru o eficientizare optimă a costurilor precum și pentru a nu fi materializat riscul de tergiversare a livrării plicurilor inclusiv incompatibilitatea acestora cu echipamentul de plicuire a formulat solicitarea de achiziție a serviciilor de imprimare și plicuire în plicuri personalizate, prin achiziționarea serviciilor cap-coadă. În această ordine de idei, Grupul de lucru pentru achiziții, ținând cont de prevederile art. 39 alin. (3) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131 din 03.07.2015 și bazându-se pe argumentele aduse în formularea solicitării de achiziție, întru minimalizarea riscurilor de perturbare a livrărilor de scrisori în termenii restrânși, a decis de a nu atribui contractul pe loturi. Notificăm, că obiectul principal al achiziției publice fiind stabilită prestarea serviciilor de plicuire a informațiilor livrate de autoritatea contractantă, dar nu achiziția de bunuri, la caz „plicuri”. Prin urmare, în coroborare cu prevederile art. 37, alin. (1) – (2) din Legea nr. 131/2015, Grupul de lucru pentru achiziții a fost perfectată documentația de atribuire care descrie exact și complet obiectului achiziției. În urma celor expuse, autoritatea contractantă nu acceptă solicitarea privind suspendarea/anularea procedurii de achiziție în cauză și își menține documentația de atribuire fără modificări. Totodată, este de menționat că, în conformitate cu prevederile art. 16, alin. (3) din Legea nr. 131/2015, -„Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanți asociați”, iar în această ordine de idei, vă propunem să examinați posibilitatea aplicării în cadrul procedurii în cauză, în formatul menționat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.