Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 330 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2024, 14:16 - 23 mart 2024, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2024, 15:15 - 4 apr 2024, 12:15
Începutul licitației: 5 apr 2024, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare.
Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga-Mîță
Telefonul de contact
022504833
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2024, 13:53
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
1 330 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
13 300 MDL
Achizitii.md ID
21183807
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
29 apr 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare. Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 550.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - • Derulare campanie online pe rețele de socializare (pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS) • Planificarea, crearea și gestionarea campaniilor Pay Per Click pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS în limita bugetului prevăzut pentru această activitate, după principiul un volum mai mare de trafic la un cost cât mai redus • Tipuri de campanii care urmează a fi desfășurate: o Campanie de tip search. o Campanie de tip display, google display network (GDP): wb siteuri, add de tip imagine (bannere-trafic mare, volum mare) o Campanie de tip video /youtube adds (adds de tip video, imagine (bannere). • Elaborare concept și realizare bannere, video și text, în baza produselor media (spoturi TV, videografice, explainere), realizate în cadrul respectivei campanii de comunicare. • Criterii de evaluare: un număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări/accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
11.03.24 14:16
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
11.03.24 14:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări