Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2024, 14:16 - 23 mart 2024, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2024, 15:15 - 4 apr 2024, 12:15
Începutul licitației: 5 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cantitatea evenimentelor: 2
Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior.
Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni.
Participanţi/eveniment: circa 200 persoane
Durata unui eveniment: 8 ore
Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment.
Dotare sală:
• Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică.
• Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii).
• Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare.
• Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului.
• Elaborare scenariu eveniment:
• Asigurare prezentator eveniment.
•Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere).

Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat).
• Asigurarea logisticii evenimentului.
• Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment.
• Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe portalul www.privesc.eu.
• Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații:
- cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale;
- prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană),
- fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare).
Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței.
Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga-Mîță
Telefonul de contact
022504833
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2024, 13:53
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21183807
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
29 apr 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
11.03.24 14:16
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
11.03.24 14:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări