1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2024 13:25
până la 18.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.03.2024 11:00
până la 22.03.2024 11:00
3
Licitaţie
25.03.2024 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 316 051 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2024, 13:25 - 18 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mart 2024, 11:00 - 22 mart 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Filtre Hepa pentru sistemul de ventilare în săli de operații și terapie intensivă pentru anul 2024 REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2024, 13:25
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 11:12
Achizitii.md ID
21183741
CPV
42510000-4 - Schimbătoare de căldură, echipamente de climatizare şi refrigerare şi dispozitive de filtrare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 1 Filtre Hepa H
Buget: 316051.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
11.03.24 13:25
duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.03.24 13:25
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
-
11.03.24 13:25
Data:
13 mart 2024, 11:12
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Buna ziua, am observat ca la licitația similara anterioară https://achizitii.md/ro/public/tender/21168581/lot/11757382/ una din cele mai accesibile de pe piață, ca preț, oferte a fost anulată. Ați putea sa explicați motivul descalificării ofertei de la licitația anterioară si care sunt așteptările ca la licitația actuala ar putea fi prezentate oferte mai avantajoase la preț, având in vedere ca cantitatea solicitată la moment si bugetul propus este insuficient.
Răspuns (13 mart 2024, 14:32):
Bună ziua! Procedura anterioară a fost anulată în temeiul art.69 alin.6 lit.a) a legii 131/2015 privind achizițiile publice. Respectiv O.E. a propus în specificația tehnică(anexa 22) caracteristici tehnice ce nu corespund solicitării A.C.
Data:
14 mart 2024, 11:40
Subiectul întrebării:
Mostre
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa extindeti termenul de prezentare a mostrelor. 5 zile este un termen ireal. Totodata va rugam sa ne comunicati daca mostre trebuie prezentate pentru toate pozitiile din lot in functie de marimile solicitate sau se accepta si alte marimi cu scopul de a face cunostinta cu calitatea filtrului? Ce tip de rama trebuie sa aiba filtrele? Din aluminiu sau din lemn?
Răspuns (14 mart 2024, 13:29):
Bună ziua! Prezentarea mostrelor va avea loc la necesitate în cazul cînd nu va fi clară specificația tehnică prezentată. Ce ține de alte mărimi ca mostră nu se va accepta. Pentru filtru cu canelură umplută cu gel, rama este din aluminiu, pentru celelalte poziții este din ,,mdf”
Data:
14 mart 2024, 11:40
Subiectul întrebării:
Buget
Întrebare:
Tinand cont de faptul ca bugetul Dvs este foarte mic pentru cantitatile preconizate spre cumparare, rugam sa ne comunicati din timp daca vor fi acceptate oferte ce depasesc cu 30% bugetul anuntat sau 316 051 MDL este limita pe care o puteti aloca pentru aceasta achizitie?
Răspuns (14 mart 2024, 13:09):
Bună ziua! Evaluarea va avea loc conform prevederilor Legii 131/2015 privind achizițiile publice.
Data:
14 mart 2024, 11:44
Subiectul întrebării:
Modalitatea de livrare
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de licitatie scrie ca livrarea se face la solicitare pe parcursul anului. Sa intelegem ca se va face in transe sau la solicitare 100% din numarul lotului? In cazul in care se va face in transe, va rugam sa ne comunicati in ce marime procentuala vor fi transele.
Răspuns (14 mart 2024, 13:31):
Livrarea va avea loc într-o singură tranșă pe parcursul anului 2024.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.