1
Perioada de actualizare
de la 07.03.2024 13:49
până la 11.03.2024 13:50
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2024 13:50
până la 15.03.2024 13:50
3
Licitaţie
18.03.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 192 750 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2024, 13:49 - 11 mart 2024, 13:50
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2024, 13:50 - 15 mart 2024, 13:50
Începutul licitației: 18 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piesă de schimb pentru Angiograful IGS520, pn: 5263918 FRU VIPER BOARD Inclusiv: livrarea si instalarea. Garanția nu mai putin de 3 luni. *Piesa sa fie nouă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Testemiteanu nr.29 bl.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Cojocaru
Telefonul de contact
+37322256123
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 mart 2024, 13:49
Valoarea estimată (fără TVA)
192 750 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 927 MDL
Achizitii.md ID
21183157
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str Testemitanu 29/1
Durata contractului
23 mart 2024 02:00 - 30 apr 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piesă de schimb pentru Angiograful IGS520, pn: 5263918 FRU VIPER BOARD Inclusiv: livrarea si instalarea. Garanția nu mai putin de 3 luni. *Piesa sa fie nouă. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare
Specificaţie tehnică
Anunt
7.03.24 13:49
ds bunuri servicii
Specificaţie tehnică
Documentatie
7.03.24 13:49
duae ro
Specificaţie tehnică
Duae
7.03.24 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 192 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări