1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2024 16:40
până la 18.03.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.03.2024 15:00
până la 21.03.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 22.03.2024 14:00
până la 22.03.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 999 600 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2024, 16:40 - 18 mart 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mart 2024, 15:00 - 21 mart 2024, 15:00
Începutul licitației: 22 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea materialelor și serviciilor de construcții pentru drumurile locale cu livrare la locul destinației
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2024, 16:34
Data ultimilor modificări
7 mart 2024, 13:41
Valoarea estimată (fără TVA)
999 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 996 MDL
Achizitii.md ID
21182865
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Durata contractului
25 mart 2024 16:40 - 30 dec 2024 16:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea materialelor și serviciilor de construcții pentru drumurile locale cu livrare la locul destinației CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (2).semnat.pdf caiet de sarcini (2).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
CAIET DE SARCINI
6.03.24 16:40
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.03.24 16:40
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
CAIET DE SARCINI
6.03.24 16:40
anunt_de_participare (9).semnat.pdf anunt_de_participare (9).semnat.pdf
tenderNotice
ANUNT
6.03.24 17:01
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
DS
6.03.24 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 919 382 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cîștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 929 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări