1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2024 15:43
până la 22.03.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2024 14:00
până la 10.04.2024 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 126 274 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2024, 15:43 - 22 mart 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2024, 14:00 - 10 apr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de consultanță pentru dezvoltarea Platformei e-Democrație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2024, 15:43
Data ultimilor modificări
18 mart 2024, 14:33
Achizitii.md ID
21182156
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunțul de participare.semnat.pdf anunțul de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
5.03.24 15:43
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
5.03.24 15:43
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
5.03.24 15:43
Data:
18 mart 2024, 14:33
Subiectul întrebării:
Clarificare1
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa specificati urmatoarele: 1) care este termenul presupus de start a proiectului? 2) echipa ceruta in caietul de sarcini va fi contractata ca echipa dedicata acstui proiect si partea de management a proiectului va fi facuta de AGE sau furnizorul poate propune si alti membri a echipei, care le considera necesari pentru livrarea proiectului in timpul cerut (15 dec 2024)?
Răspuns (19 mart 2024, 16:16):
Buna ziua. La întrebările dvs Vă comunicăm următoarele: 1. Termenul propus de start al proiectului- 15 Mai 2024 2. Echipa contractata va fi considerata ca echipa dedicata proiectului. Managementul proiectului va fi asigurat de Beneficiar in conformitate cu p. 8.2, 8.5 si 8.6 din caietul de sarcini. Totodata pentru realizarea proiectului in termenii solicitati, consultantul poate propune si alti experti Non-Cheie dupa cum considera necesar. Mulțumesc.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.