1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2024 12:44
până la 28.03.2024 10:07
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2024 10:07
până la 18.04.2024 10:08
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2024, 12:44 - 28 mart 2024, 10:07
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2024, 10:07 - 18 apr 2024, 10:08

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Obiectul contractlui îl constituie procurarea materialelor și repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor din Sala de Concerte a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău, str. Pușkin 21.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Puskin nr.21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Locoman
Telefonul de contact
+37379522902
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2024, 12:38
Data ultimilor modificări
24 apr 2024, 11:36
Achizitii.md ID
21181991
CPV
50850000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202403051239_caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
5.03.24 12:44
202403051239_Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
DS
5.03.24 12:44
202403051244_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.03.24 12:44
202403051239_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
5.03.24 12:44
202403051244_Formulare.docx
Documentele la ofertă
Specificatii
5.03.24 12:44
Data:
14 mart 2024, 13:29
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă în condițiile în care ați inițiat o procedură de achiziționare de servicii, vă rugăm să excludeți cerința: Ofertantul va demonstra că în ultimii 5 ani, calculați până la data limită de depunere a ofertelor, a reparat și retapițat scaune și fotolii la Săli de spectacol, însoțite de certificate de bună execuție (recomandări), cu o valoare de cel puțin 1 000 000,00 lei, la nivel de maxim 1 contract., în condițiile în care documentația standard privind achizițiile publice de achiziții prevede la pct. 33 prevede că: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienţei specifice fiind minimum de 3 ani în livrarea/prestarea bunurilor/serviciilor similare, confirmată prin anexarea copiilor contractelor, facturilor și actelor de primire-predare., respectiv cerința stabilită de dvs. este una restrictivă și are ca scop promovarea unui agent economic?
Răspuns (15 mart 2024, 15:07):
Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.
Data:
14 mart 2024, 17:40
Subiectul întrebării:
Devizul – ofertă pentru lucrări Formularele nr.3, nr.5 și nr.7 Semnate electronic de către operatorul economic și prezentate prin SIA RSAP.
Întrebare:
Vă rugăm să anexați caietul de sarcini formularul F.1, dacă doriți un să primiți Formularele nr.3, nr.5 și nr.7
Răspuns (15 mart 2024, 15:09):
Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.
Data:
15 mart 2024, 00:48
Subiectul întrebării:
Experința Săli de spectacol
Întrebare:
Prin includerea includerea sintagmei săli de spectacol limitați numărul de participanți, or la moment în țară avem unul s-au operatori economici, care au executat astfel de lucrări, vă rugăm să modificați/excludeți sintagma săli de spectacol și să indicați exemplu: execuția lucrărilor de confecționare a mobilierului/mobilier moale
Răspuns (15 mart 2024, 15:17):
Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.
Data:
18 mart 2024, 10:13
Subiectul întrebării:
Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, nu scriți prostii, ce are asocierea operatorilor economici, și/sau susținere tehnică , pct. 41. din Documentația standard prevede că: În ceea ce privește experiența, pentru a se califica conform cerinţelor stabilite, asociațiile trebuie să demonstreze o experiență proporțională sarcinilor ce revin fiecărui asociat., respectiv operatorul economic trebuie să aibă minimă un contract la săli de spectacol, modificați cerința nu limitați?
Răspuns (20 mart 2024, 16:38):
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Data:
18 mart 2024, 10:15
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.
Întrebare:
Să înțelegem că idiferent ce va fi prezentat, nu poate constitui temei de respingere a ofertei?
Răspuns (20 mart 2024, 16:39):
Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini
Data:
18 mart 2024, 10:18
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Vă rugăm să indicați care este legătura protecției antiincediu cu experința săli de spectacol?
Răspuns (20 mart 2024, 16:49):
Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.
Data:
18 mart 2024, 10:25
Subiectul întrebării:
Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.
Întrebare:
Schema dvs. se numește trucare de licitații, operatorul economic pe care îl promovați a executat în ultimii 5 ani, respectiv doriți cu orice scop el să câștige!!! Nu credeți că toată lumea din grupul de lucru este de-acord cu decizia dvs., la prima chemare la Procuratură toți vor recunoaște că promovați cu vehemență această abordare. O să vedem atunci cum o să faceți legătura din relația pe care o aveți și protecția antiincendiu. Repetat solicităm să modificați anunțul de participare?
Răspuns (20 mart 2024, 16:53):
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. Termenul de 3 ani prevăzut de legislație este unul minim. Pentru a asigura participarea mai multor operatori economici autoritatea a extins acest termen.
Data:
22 mart 2024, 11:17
Subiectul întrebării:
Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să excludeți cerița este neclară și incorectă
Răspuns (26 mart 2024, 10:00):
Cerința nu se exclude
Data:
22 mart 2024, 11:19
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Compania noastră este producătoare de scaune și mobilă moale de diferite tipuri, experiența noastră se acceptă?
Răspuns (26 mart 2024, 10:01):
Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.
Data:
22 mart 2024, 11:21
Subiectul întrebării:
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați nu faceți trimitere la prevederile legale, fără rost, vă asigurăm că participăm la foarte multe proceduri și cunoaștem legea.
Răspuns (26 mart 2024, 10:07):
Întrebarea nu este clară.
Data:
22 mart 2024, 11:23
Subiectul întrebării:
Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.
Întrebare:
Vă rugăm să indicați ce aveți în vedere prin cerința antiincendiu, în condițiile în care vom respecta toate cerințele de calitate la materialele solicitate?
Răspuns (26 mart 2024, 10:05):
Nu este obligatorie ca stofă să fie tratată antiincendiu. În cazul în care se propune stofă tratată antiincendiu este binevenit.
Data:
22 mart 2024, 11:26
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Pe perioada execuție lucrării sala trece în gestiunea operatorului? (concerte nu vor avea loc)
Răspuns (26 mart 2024, 10:03):
Pe perioada execuției sala nu trece în gestiunea operatorului. Concerte nu vor avea loc. Fotoliile se demontează, se recondiționează și se retapițează la sediul Prestatorului. Se scoate din Sală câte un sector de fotolii și se vor monta la maxim 10 zile diferența (ex. Se va scoate un rând de scaune la data de 01 și se va monta la data de 10). Transportul fotoliilor, transportul materialelor, demontarea și montarea fotoliilor cad în sarcina Prestatorului. Demontarea și montarea fotoliilor se vor face la ore bine stabilite, conform unui program care va fi stabilit la începerea lucrărilor, cu acordul ambelor părți.
Data:
22 mart 2024, 14:26
Subiectul întrebării:
Experiența
Întrebare:
Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se acceptă experiența noastră?
Răspuns (26 mart 2024, 10:00):
Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.
Data:
27 mart 2024, 09:55
Subiectul întrebării:
Experiența
Întrebare:
Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se va accepta experiența în producerea de mobilier?
Răspuns (28 mart 2024, 09:34):
Se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.
Data:
27 mart 2024, 09:59
Subiectul întrebării:
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Întrebare:
Solicităm excluderea sintagmei: săli de spectacol, deoarece trimiterile făcute de dvs. la lege nu ne permite să participăm la procedura de achiziție
Răspuns (28 mart 2024, 09:34):
Nu se exclude, întrucât se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.
Data:
27 mart 2024, 15:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicați formularul F.1 Caietul de sarcini, după cum prevede documentația standard
Răspuns (28 mart 2024, 09:38):
Caietul de sarcini Forma nr.1 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz ținând cont de cerințele specificate în pct.2 din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.