1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2024 10:43
până la 15.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2024 11:00
până la 28.03.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 490 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2024, 10:43 - 15 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2024, 11:00 - 28 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Controlul ermeticitații- cuplărilor magistrarilor de gaze si inlaturarea defectelor; Regenerare și schimbarea absorbentilor la filter în rețeaua de gaze; Testarea puritații injectorului si curațirea lui; Testarea puritații și curațirea detectorului DTP; Controlul și reglarea sistemului de indicație a parametrilor; Testarea și reglarea corespunderii debitului de gaz purtator; Testarea functionarii și înlaturarea defectelor înregistratorului; Serviciile vor fi prestate trimestrial.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2024, 10:32
Data ultimilor modificări
7 mart 2024, 14:45
Valoarea estimată (fără TVA)
29 490 MDL
Achizitii.md ID
21181855
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
3 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.Cromatograf CROM-5 CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
5.03.24 10:43
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de eligibilitate
-
5.03.24 10:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPELCOM

Preţul ofertei: 29 490 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări