1
Perioada de actualizare
de la 29.02.2024 17:46
până la 11.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2024 09:00
până la 21.03.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 45 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 febr 2024, 17:46 - 11 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2024, 9:00 - 21 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3. Monitor - Diagonala Min. 23.8 inch; Contrast dinamic 1000/1; Rezolutie min 1920 x 1080 FHD; Luminozitate tipicä 200 cd; Conectivitate HDMI. Garanție min.36 luni din momentul livrării, oferită de producător sau de ofertant
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
29 febr 2024, 17:30
Data ultimilor modificări
4 mart 2024, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
45 000 MDL
Achizitii.md ID
21180575
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
22 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
29.02.24 17:46
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
29.02.24 17:46
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
4.03.24 14:07
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
4.03.24 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 23 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 24 390 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 24 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 40 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări