Selectaţi tipul procedurii
21180426
1
Perioada de actualizare
de la
29.02.2024 15:57
până la 20.03.2024 13:22
până la 20.03.2024 13:22
2
Propunerea ofertelor
de la
20.03.2024 13:22
până la 27.03.2024 10:22
până la 27.03.2024 10:22
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 733 500 MDL
Perioada clarificărilor:
29 febr 2024, 15:57 - 20 mart 2024, 13:22
Perioada de depunere a ofertelor:
20 mart 2024, 13:22 - 27 mart 2024, 10:22
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
”Reconstrucția terenului sportiv al Liceului Teoretic ”George Coșbuc” din bd.Larisa, nr.3, mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 febr 2024, 15:41
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 14:43
Achizitii.md ID
21180426
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_Teren sportiv LT G.Coșbuc
Documentele la ofertă
Anunț de participare
29.02.24 15:57
Anunț de intenție 25 - Teren sportiv LT G.Coșbuc - bap_nr_16_27.02.2024.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de intenție
29.02.24 15:57
documentatia_standard_lucrari - Teren sportiv LT G.Coșbuc.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard pdf
29.02.24 15:57
documentatia_standard_lucrari - Teren sportiv LT G.Coșbuc
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
29.02.24 15:57
Anunț de participare - teren sportiv LT G.Coșbuc
Documentele la ofertă
Anunț de participare pdf
1.03.24 08:30
Data:
4 mart 2024, 17:23
Subiectul întrebării:
Cerinte de calificare
Întrebare:
Conform art 18 f) si e) al Legii 131/2015 cerintele pentru standartele de calitate se refera doar la e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. ISO 45001 se refera la standartul privind sistemul de management al sănătății și siguranței în muncă iar solicitarea acestuia in calitate de cerinta de calificare contravine legii. Va rugam respectuos sa il excludeti.
Răspuns (5 mart 2024, 08:51):
ISO 45001 este factor de evaluare, nu este criteriu obligatoriu de calificare.
Data:
4 mart 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Cu referire la cerinta din pct. 21 din lista cerintelor de calificare - Raport financiar pentru 2023. Va rugam sa acceptati si raportul din 2022 deoarece perioada de inchidere si raportare pentru 2023 se incheie la 30.05.2024
Răspuns (5 mart 2024, 09:12):
Se va accepta raportul financiar pentru anul 2022. Sursa de verificare https://depozitar.statistica.md/
Data:
5 mart 2024, 12:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
dupa care proiect sau schita sa propunem panou de baschet poate careva parametri? pe ce se monteaza stilpi fundatie?
Răspuns (7 mart 2024, 12:21):
Clarificarea a fost transmisa proiectanților. Din acest motiv este prelungit termenul pentru clarificari si depunerea ofertelor. Modificarile vor fi anexate pe platforma electronică, după caz.
Data:
5 mart 2024, 12:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
verificati numarul de stilpi caci nu coincide cu desenele prezentate /? iar daca este greseala tot compartimentul 1.6 ingradirea teren este gresit
Răspuns (6 mart 2024, 13:58):
Cantitatile din proiect sunt corecte, proiectul este verificat de catre Î.S.”Serviciul de stat pentru verificarea si expertizarea proiectelor si constructiilor”. Toate neconformarile se vor solutiona in procesul de supraveghere de autor cu proiectantul.
Data:
6 mart 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
Factorii de evaluare
Întrebare:
Cerinta privind factorii de evaluare "Disponibilitatea certificatelor ISO 14001:2015, ISO 45001:2018" contravine prevederii art 26 alin. (5) al Legii 131/2015 - "factorii de evaluare se referă numai la aspecte calitative ale bunurilor, lucrărilor sau serviciilor care fac obiectul achiziţiei". Sistemele de management ISO 14001 si ISO 45001 se refera la strategia de management a companiei si nu influienteaza direct calitatea lucrarilor. De calitatea lucrarilor raspunde personalul atestat conform Legii 721/1996 si Legii 361/1996. Va rugam respectuos sa revizuiti factorii de evaluare si cerintele de calificare.
Răspuns (6 mart 2024, 14:21):
În conformitate cu prevederile art.26 alin.(3) lit.c) și alin.(6) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă este în drept să prevadă ca factori de evaluare aspecte calitative, de mediu şi/sau sociale în legătură cu obiectul contractului de achiziţii. ISO 45001 demonstrează angajamentul față de responsabilitatea socială și protecția resurselor umane ale angajaților companiei. ISO 14001 Managementul Mediului este un standard important care ajută organizațiile să gestioneze impactul lor asupra mediului și să promoveze practici sustenabile și responsabile. Acest standard poate aduce beneficii semnificative organizației și mediului înconjurător. Prin urmare, se urmărește scopul unei achiziții durabile și sustenabile. Menționăm că pentru disponibilitatea acestor două tipuri de certificate se vor atribui cîte 2 puncte pentru fiecate.
Data:
6 mart 2024, 14:35
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Încercati și numărații stîlpii din proiect (nu este neapărat să aveți ștampilă de verificator ) unde regăsiți acolo 81 de stilpi?
Răspuns (7 mart 2024, 12:21):
Clarificarea a fost transmisa proiectanților. Din acest motiv este prelungit termenul pentru clarificari si depunerea ofertelor. Modificarile vor fi anexate pe platforma electronică, după caz.
Data:
12 mart 2024, 13:42
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini si proiect
Întrebare:
Buna ziua acoperirea SBR+EPDM in caietul de sarcini este de 16mm dar in proiect este de 15mm (Plansa 8) dupa care facem calculele
Răspuns (13 mart 2024, 14:23):
Conform răspunsului oferit de proiectant, calculele urmează a fi făcute în conformitate cu Devizul de cheltuieli — 16mm. Modificarea dată a fost efectuată în procesul de verificare a devizului de cheltuieli și introdusă în proiectul compartiment SA (original) după aceasta.
Data:
15 mart 2024, 14:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ne explicati va rog, Cheltuieli de transport (8%), regie (14,5%), beneficiu de deviz (6%) pentru toate cele 8 mape sunt aceleasi sau pentru ultima mapa cu Echipamente este diferita (adica la mapa Echipamente se pun doar cheltuieli de depozitare de 1,2%)?
Răspuns (18 mart 2024, 13:22):
Compania de proiectare a oferit urm[torul raspuns la clarificare. ”Cheltuielile de transport (8%), regie (14,5%), beneficiu de deviz (6%) pentru toate 8 mape (capitole din deviz) sunt aceleasi.”
Data:
19 mart 2024, 12:56
Subiectul întrebării:
pag.9 Proiect actualizat
Întrebare:
Pe priectul actulaizat nu este stampiala proiectantului, vor urma urma schimbari noi?
Răspuns (20 mart 2024, 08:31):
Proiectul pe suport de hîrtie corespunde tuturor cerințelor, iar pentru publicare se propune versiunea PDF.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK