Achiziţie publică
21180287
Lotul 4 „Servicii de consultanță și formare profesională”
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
31 200 MDL
Perioada clarificărilor:
29 febr 2024, 14:33 - 1 mart 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 mart 2024, 16:00 - 5 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Scopul consultanței
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 febr 2024, 14:21
Data ultimilor modificări
5 mart 2024, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
31 200 MDL
Achizitii.md ID
21180287
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
11 mart 2024 14:24 - 31 dec 2024 14:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță și formare profesională
CPV: 73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0.pdf
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0.pdf
Documentele la ofertă
-
29.02.24 14:33
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0.docx
Documentele la ofertă
-
29.02.24 14:33
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK