Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21180040
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
252 848,88 MDL
Perioada clarificărilor:
29 febr 2024, 10:28 - 15 mart 2024, 8:16
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mart 2024, 8:16 - 21 mart 2024, 8:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 febr 2024, 10:28
Data ultimilor modificări
21 mart 2024, 8:16
Achizitii.md ID
21180040
MTender ID
CPV
80510000-2 - Servicii de formare specializată
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”
Buget: 252848.88 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
4 mart 2024, 17:14
Subiectul întrebării:
Prezența fizică
Întrebare:
Bună ziua, participanții din afara mun. Chișinău, se vor deplasa pentru instruirea cu prezența fizică la sala care va fi pusă la dispoziție de către Prestatorul de serviciu în mun. Chișinău? Sau Prestatorul va trebui să pună la dispoziție sală de instruire în afara mun. Chișinău în dependență de locația participanților?
Răspuns (5 mart 2024, 15:13):
Instruirile se vor organiza în dependență de localizarea geografică a participanților, în cazul în care se formează grupă de participanți la nordul țării atunci Prestatorul de servicii instruire va trebui să pună la dispoziție sală de instruire în dependență de locația participanților.
Data:
4 mart 2024, 17:20
Subiectul întrebării:
Participarea mixtă
Întrebare:
Bună seara, în cazul instruirii cu prezență fizică, Prestatorul de serviciu va trebui să asigure concomitent și transmisia on-line a instruirii ? ( spre exemplu: prin intermediul Platformei ZOOM), iar formatorii vor trebuie să lucreze atît cu publicul prezent fizic cît și cu cel online?
Răspuns (5 mart 2024, 15:14):
În cazul organizării instruirilor cu prezență fizică, Prestatorul de servicii instruire desfășoară instruirea strict pentru participanții din sală. Pentru instruirile în format mixt atunci sunt unele module care se desfășoară exclusiv online și aici Prestatorul de servicii instruire trebuie să dețină echipament pentru desfășurarea instruirilor on line iar pentru instruirile fizice toți participanții se prezintă în sală.
Data:
4 mart 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Clarificări la tabelul aferent Conceptului desfășurării cursului de instruire.
Întrebare:
Bună seara, ce a a vut în vedere persoana care a elaborat Caietul de sarcini la rubrica:
1. - Conținutul modulului
prin cuvîntul "dezagrgați" conținutul programului din caietul de sarcini?
2. Ce trebuie de inclus la rubrica ”Livrabile”
Răspuns (5 mart 2024, 15:15):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Referitor la întrebarea Dvs, prin prezentul tabel ne dorim să vedem viziunea potențialului Prestator de servicii instruire cum va livra instruirea, ce va preda, prin materialului oferit ce obiective vor fi atinse.
În caietul de sarcini capitolul III, este indicat cuprinsul training-ului, în tabelul ” Conceptul desfășurării cursului de instruire”, coloana 3 urmează să fie indicate ce subiecte vor fi puse în discuție și ce activități de consolidare a cunoștințelor vor fi organizate pe parcursul training-ului.
În rubrica ”Rezultate obținute la final de instruire” Vă rugăm să indicați ce abilități practice vor fi dezvoltate sau îmbunătățite la participanții care vor participa la instruire.
În rubrica ”Livrabile” – este necesar ce materiale în afară de ppt obțin participanții inclusiv și pentru sarcinile practice
Ținem să menționăm că acest tabel substituie setul de materiale de formare care urmează abia să fie elaborate după semnarea contractului de achiziții.
Data:
6 mart 2024, 18:56
Subiectul întrebării:
Concretizare loturi
Întrebare:
Buna seara, conform caietului de sarcini programa este repartizată pe loturi aparte, însă în anunț este identificat ca lot integral? poate fi depusă participarea pentru un lot separat din progam?
Răspuns (13 mart 2024, 08:16):
Bună ziua! Achiziția respectivă nu este separată pe loturi, aceasta este separată pe module care fac parte dintr-un întreg - cursul de instruire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK