Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.02.2024 15:44
până la 01.03.2024 15:27
până la 01.03.2024 15:27
2
Propunerea ofertelor
de la
01.03.2024 15:27
până la 04.03.2024 17:27
până la 04.03.2024 17:27
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 598 876,65 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2024, 15:44 - 1 mart 2024, 15:27
Perioada de depunere a ofertelor:
1 mart 2024, 15:27 - 4 mart 2024, 17:27
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Sf. Nicolai nr.43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna-Maria Mihailevscaia
Telefonul de contact
69789398
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2024, 15:25
Data ultimilor modificări
5 mart 2024, 11:16
Achizitii.md ID
21179746
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni
Buget: 1598876.65 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202402281538_Hîjdieni Documentație de atribuire .docx
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
28.02.24 15:44
202402281539_Hîjdieni Documentație de atribuire .pdf
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
28.02.24 15:44
202402281539_Hîjdieni Caiet de sarcini rectif..pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
28.02.24 15:44
202402281536_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
28.02.24 15:44
202402281535_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
28.02.24 15:44
Data:
29 febr 2024, 08:51
Subiectul întrebării:
Data-limita de depunere a ofertelor
Întrebare:
În conformitate cu prevederile LEGII Nr. 74 din 21-05-2020 „privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale” Articolul 37. Licitația deschisă (2*1) Prin derogare de la prevederile alin. (2), perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare şi data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puţin 20 de zile pentru contractele de achiziții sectoriale a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este mai mică decât următoarele praguri: b) pentru contractele de achiziţii de lucrări – 90000000 de lei; Solicităm respectarea termenului sus menționat.
Răspuns (29 febr 2024, 10:53):
În conformitate cu lit. (b) alin. (1) art. 1 din Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale nr. 74 din 21.05.2020, ultima se aplică contractelor de achiziții, la caz, de lucrări, a căror valoare estimată, fără TVA, este egală cu sau mai mare decât pragul de 2 mln. de lei. Valoarea achiziției publicate nu întrunește pragul valoric nominalizat și este de valoare mică. Astfel, nu cade sub incidența Legii nr. 74/2020, ci se reglementează (conform alin. (3) art. 1 din Legea nr. 74/2020) de Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Potrivit pct. 34 din HG nr. 870/2022, perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile. Completarea de către legiuitor a art. 37 din Legea nr. 74/2020 prin introducerea alin. (2¹) intră în vigoare din 08.11.2024, respectiv, nu este aplicabilă cazului.
Data:
29 febr 2024, 14:16
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, D-stra la pct. 11 din Anuntul de participare indicati: Ofertantul este obligat să facă cunoștință cu obiectul achiziției și să elaboreze oferta în modul stabilit. Deci dupa parerea D-stra in doua zile trebuie sa ne deplasam la obiect, sa studiem obiectul si sa indeplinic caietul de sarcini, nu vi se pare ca cam nu se reuseste? Si inca o intrebare tot la punctul dat, daca ne deplasam la obiectul dat, si depistam care-va neconformitati, noi indeplinim caietul de sarcini dupa cum il vedem noi, sau conform caietului de sarcini publicat de D-stra?
Răspuns (29 febr 2024, 16:51):
Cu privire la întrebarea 1, entitatea contractantă reține, că Anunțul de participare, dar și documentația de atribuire, au fost elaborate în strictă conformitate cu prevederile legislației în vigoare, precum și ținând cont de specificul obiectului de achiziție. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului său de muncă. Orice operator economic este în drept să participe la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică, respectând în acest sens condițiile din Anunțul de participare și documentația de atribuire. Cu privire la întrebarea 2, în cazul în care operatorul economic va identifica unele neconformități, el va indica în oferta informația respectivă cu comentariile necesare la subiect.
Data:
1 mart 2024, 09:56
Subiectul întrebării:
depunere a ofertelor
Întrebare:
Ținând cont de complexitatea lucrărilor, numărul mare de acte care trebuie prezentat, Solicităm extinterea termenului limită de depunere a ofertelor
Răspuns (1 mart 2024, 15:05):
I. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată.
Data:
1 mart 2024, 10:05
Subiectul întrebării:
Certificat de vizită în teren
Întrebare:
Ținând contul de faptul că termenul este foarte limitat pentru a lua legătura cu beneficiarul și a ieși la fața locului nu este posibil. Ne asumăm toate riscurile având o experiență vastă în domeniu.
Răspuns (1 mart 2024, 15:06):
II. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului de muncă a entității contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK