Achiziţie publică
21177282
Lotul XV tematica de instruire Managementul Conflictelor - Have a nice conflict
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 19.03.2024 13:19
până la 19.03.2024 13:37
până la 19.03.2024 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
80 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 13:19
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Managementul Conflictelor - Have a nice conflict
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
1. Înțelegerea și adaptarea la situațiile, emoțiile și motivațiile altora;
2. Creșterea gradului de conștientizare a reacțiilor proprii și legătura lor cu motivația;
3. Stabilirea unui climat de lucru favorabil la nivel individual și la nivel de echipă;
4. Construirea unor relații productive, acceptarea ideii de conflict pozitiv;
5. Identificarea stilurilor de comunicare și a metodelor prin care putem evita/înlocui afirmațiile sau formulările care conduc la blocaje în comunicare.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
4.1 Conștientizarea și controlul propriilor emoții.
4.2 Teoria Conștientizării Relațiilor, diferența dintre comportament și motivație
4.3 Chestionarul SDI. Poziționarea pe harta valorilor motivaționale. Ce ne aseamănă, ce ne diferențiază.
4.4 Chestionarul SDI. Cele 13 secvențe de conflict.
4.5 Reacțiile în situații conflictuale. Înțelegerea situațiilor, răspunsuri optime în echipă.
4.6 Stiluri de comunicare și influența lor asupra membrilor echipei (pasivă, agresivă, pasiv-agresivă și asertivă).
4.7 Blocaje în comunicare – afirmații, formulări care conduc la blocaje. Feedback constructiv.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 14 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
14 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Managementul Conflictelor - Have a nice conflict
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
1. Înțelegerea și adaptarea la situațiile, emoțiile și motivațiile altora;
2. Creșterea gradului de conștientizare a reacțiilor proprii și legătura lor cu motivația;
3. Stabilirea unui climat de lucru favorabil la nivel individual și la nivel de echipă;
4. Construirea unor relații productive, acceptarea ideii de conflict pozitiv;
5. Identificarea stilurilor de comunicare și a metodelor prin care putem evita/înlocui afirmațiile sau formulările care conduc la blocaje în comunicare.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
4.1 Conștientizarea și controlul propriilor emoții.
4.2 Teoria Conștientizării Relațiilor, diferența dintre comportament și motivație
4.3 Chestionarul SDI. Poziționarea pe harta valorilor motivaționale. Ce ne aseamănă, ce ne diferențiază.
4.4 Chestionarul SDI. Cele 13 secvențe de conflict.
4.5 Reacțiile în situații conflictuale. Înțelegerea situațiilor, răspunsuri optime în echipă.
4.6 Stiluri de comunicare și influența lor asupra membrilor echipei (pasivă, agresivă, pasiv-agresivă și asertivă).
4.7 Blocaje în comunicare – afirmații, formulări care conduc la blocaje. Feedback constructiv.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 14 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
14 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
800 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul XV tematica de instruire Managementul Conflictelor - Have a nice conflict
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
18 800 MDL
Statut:
Anulat
întru vizualizarea următoarei oferte
03.04.24 10:12
Motivul: întru vizualizarea următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
specificatii tehnice_lot_15.semnat.pdf
specificatii tehnice_lot_15.semnat.pdf
ID: 1bbaf357-6dd6-4262-a543-68bef63c0b68
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:15
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:15
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
lista_formatori_15.semnat.pdf
lista_formatori_15.semnat.pdf
ID: 894222f9-23d2-4daa-af19-cf31d781c894
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:15
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: 5ef2b480-bbe9-4361-be68-a981492284d5
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_15.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_15.semnat.pdf
ID: 646aef1a-f8ef-4c8b-a5df-732bb6f9d142
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:15
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 6975d17a-8903-4bf5-bb8b-0fc6e42fb761
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: 851b8e7c-b647-487d-ab39-f8c4c37312c9
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:15
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 8e061eb4-d1a5-49e9-822c-d77a91012272
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 95347ec3-4063-42d9-8bc5-b03705dfdc86
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: bc9b12ed-77a4-4a2a-ba7c-7df83aa4f91d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:16
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2
Denumirea participantului:
Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV
Preţul ofertei:
19 000 MDL
Statut:
Anulat
Întru vizualizare ofertei următoare
03.04.24 11:42
Motivul: Întru vizualizare ofertei următoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
garanția pentru ofertă.semnat.pdf
garanția pentru ofertă.semnat.pdf
ID: 0c8723ae-8748-4bb8-b6b3-13cb22f581ed
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
certificate și diplome.semnat.pdf
certificate și diplome.semnat.pdf
ID: 1e2e1ab0-8716-4d8c-81f3-54588f47a662
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
atestat aurelia irodoi.semnat.pdf
atestat aurelia irodoi.semnat.pdf
ID: 2f11f86f-4c35-45ab-8f12-fa717ae2d918
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
cv_dolghier_doina_ro.semnat.pdf
cv_dolghier_doina_ro.semnat.pdf
ID: 358d0d56-2db2-470d-9d23-5e49da289e0e
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
cv selevestru irina.semnat.pdf
cv selevestru irina.semnat.pdf
ID: 4e9fd7f8-92b4-4fcd-b537-1243b11e5c64
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
ID: 722c92cb-00e1-49cd-8e6d-2646af071d0b
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
certificate doina dolghier.semnat.pdf
certificate doina dolghier.semnat.pdf
ID: 959dc18a-19c9-4500-b084-88939c09ea1f
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
lista formatorilor.semnat.pdf
lista formatorilor.semnat.pdf
ID: ca5c0160-c3af-48ea-b61c-3c35880f614c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
ID: f5be3979-0edd-4c3c-9696-8495615b1956
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
15.03.24 18:13
Data deschiderii:
3.04.24 10:49
3
Denumirea participantului:
SC "SBC-proiect" SRL
Preţul ofertei:
39 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
05.04.24 17:05
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 0108ca38-e99b-4609-b789-c19b994d9c63
Anunț de atribuire
5.04.24 17:05
scrissrlcolorsinprojectssemnat.pdf
ID: d0d583a4-74e0-47b5-837e-31d3681e0356
Anunț de atribuire
5.04.24 17:05
scrisaocentrulnaționaldeinstruiremoldinsolvsemnat.pdf
ID: d429a171-3c45-4a6b-a1b0-685c26a347cd
Anunț de atribuire
5.04.24 17:05
scrissrlscsbc-proiectsemnat.pdf
ID: db3c6897-278e-4c33-a9e5-20dba7afdb65
Anunț de atribuire
5.04.24 17:05
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:22
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
sbc_experience_2024.semnat.pdf
sbc_experience_2024.semnat.pdf
ID: 6c27f1f0-7e76-481e-9181-676dae3991d3
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cert_lipsadatoriilor.semnat.pdf
cert_lipsadatoriilor.semnat.pdf
ID: 9f33b41d-e95f-4ba8-b3d6-f7c7159cfefc
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:23
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
scrisoare de recomandare sbc pdf.pdf
scrisoare de recomandare sbc pdf.pdf
ID: ca9e52dc-c5e3-4b92-a076-3e5e10de4dbe
Documente de depunere
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:24
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
14.03.24 16:22
Data deschiderii:
3.04.24 13:31
4
Denumirea participantului:
Colors in Projects srl
Preţul ofertei:
79 870 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK