Achiziţie publică
21177282
Lotul VIII tematica de instruire Formare de formatori
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
19.03.2024 11:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
168 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 11:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Formare de formatori
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
• Obţinerea (pentru grupul I și II din semestrul I, 2024) / actualizarea (pentru grupul I din semestrul II, 2024) cunoştinţelor privind specificul procesului de dezvoltare profesională continuă a funcţionarilor publici, metodologia şi managementul activităţilor de instruire.
• Dezvoltarea abilităţilor de elaborare a programului de instruire în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete.
• Aplicare corectă a formelor și metodelor interactive de instruire pentru a asigura un caracter practic.
• Modelarea comportamentului de formator prin sporirea gradului de responsabilitate, educare a atitudinii pozitive, respectuoase faţă de participanţi.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Elaborarea programelor de instruire flexibile în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete și cu un caracter practic.
- Implementarea programelor de instruire asigurând calitatea serviciilor de instruire prestate, cu utilizarea diferitor forme şi metode interactive de instruire, evitând sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurând caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire, inlusiv elaborarea materialelor de suport pentru participanții la activitățile de instruire.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 80 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere şi de execuţie din cadrul subdiviziunilor aparatului central al CNAS desemnaţi în calitate de formatori/instructori în cadrul instruirii interne.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
46 participanți.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2024 – 2 grupe (34 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 1 grup (12 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Formare de formatori
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
• Obţinerea (pentru grupul I și II din semestrul I, 2024) / actualizarea (pentru grupul I din semestrul II, 2024) cunoştinţelor privind specificul procesului de dezvoltare profesională continuă a funcţionarilor publici, metodologia şi managementul activităţilor de instruire.
• Dezvoltarea abilităţilor de elaborare a programului de instruire în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete.
• Aplicare corectă a formelor și metodelor interactive de instruire pentru a asigura un caracter practic.
• Modelarea comportamentului de formator prin sporirea gradului de responsabilitate, educare a atitudinii pozitive, respectuoase faţă de participanţi.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Elaborarea programelor de instruire flexibile în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete și cu un caracter practic.
- Implementarea programelor de instruire asigurând calitatea serviciilor de instruire prestate, cu utilizarea diferitor forme şi metode interactive de instruire, evitând sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurând caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire, inlusiv elaborarea materialelor de suport pentru participanții la activitățile de instruire.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 80 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere şi de execuţie din cadrul subdiviziunilor aparatului central al CNAS desemnaţi în calitate de formatori/instructori în cadrul instruirii interne.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
46 participanți.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2024 – 2 grupe (34 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 1 grup (12 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
168 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
168 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
08.04.24 15:35
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 361f72ec-44c8-402c-9ffc-1ae22eee461d
Anunț de atribuire
8.04.24 15:35
Documentele depuse cu oferta
specificatie tehnice_lot_8.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_8.semnat.pdf
ID: 5eebb12d-44c3-46a2-abc7-59665a347e81
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_8.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_8.semnat.pdf
ID: 2a925c4c-1ea5-4425-9dab-6a76e23724e7
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:10
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 4166202b-4b1e-454f-9711-e26bab2d5d09
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: 7ef55662-f9e4-4d04-a21a-938c63da7c3e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: 888c1905-1ea6-47bf-9bfa-6e33a268266e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: 8fb79b0f-3e45-48bd-9a90-8272bd5ae335
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: 98e8c489-1c5f-4561-a748-14a3de5d6d47
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: aae78651-d1b2-45ae-9509-d564a7fa836b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: cae5c875-8212-4a31-bcb9-33ba9cd776b0
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:10
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK