1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2024 17:26
până la 04.03.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 16:00
până la 13.03.2024 16:00
3
Licitaţie
14.03.2024 08:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 173 366 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2024, 17:26 - 4 mart 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2024, 16:00 - 13 mart 2024, 16:00
Începutul licitației: 14 mart 2024, 8:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 3 Canula venoasa Bi-Cavala RAP pentru canularea venelor cave cu flux flexibil pentru interventii cardiace minimal invazive (MICS)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2024, 17:21
Data ultimilor modificări
29 febr 2024, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
173 366 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 733,66 MDL
Achizitii.md ID
21176026
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 3 Canula venoasa Bi-Cavala RAP pentru canularea venelor cave cu flux flexibil pentru interventii cardiace minimal invazive (MICS) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
21.02.24 17:26
formularele_repetat.xlsx
Documentele la ofertă
-
21.02.24 17:26
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.24 17:26
lista de distributie.xlsx
Documentele la ofertă
-
21.02.24 17:26
model contract.docx
Documentele la ofertă
-
29.02.24 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Oxivit med

Preţul ofertei: 197 568 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări