Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21175918
1
Perioada de actualizare
de la
21.02.2024 15:44
până la 23.02.2024 17:05
până la 23.02.2024 17:05
2
Propunerea ofertelor
de la
23.02.2024 17:05
până la 26.02.2024 17:05
până la 26.02.2024 17:05
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
270 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 febr 2024, 15:44 - 23 febr 2024, 17:05
Perioada de depunere a ofertelor:
23 febr 2024, 17:05 - 26 febr 2024, 17:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Extinderea iluminatului public exterior (str. Grătiești-str.Olimp, str.P.Rareș, str.Unirii, str.E.Doga s.Goianul Nou) com. Stăuceni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2024, 15:44
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 21:50
Achizitii.md ID
21175918
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Specificaţie tehnică
-
21.02.24 15:44
anunt de participare valoare mica.semnat.pdf
anunt de participare valoare mica.semnat.pdf
tenderNotice
-
21.02.24 15:44
Data:
21 febr 2024, 21:50
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Detinet proiect de executie?
Răspuns (22 febr 2024, 08:34):
Caietul de sarcini a fost elaborat in baza devizului
Data:
21 febr 2024, 21:51
Subiectul întrebării:
Clasa de iluminat
Întrebare:
Ce clasa de iluminat se cere pentru ambele situatii?
Răspuns (22 febr 2024, 08:38):
Studiati pct. 3 din anuntul de participare
Data:
22 febr 2024, 08:22
Subiectul întrebării:
PERIOADA DE ACTUALIZARE
Întrebare:
Perioada de actualizare 1 zi? respectati legea 131/2015
Răspuns (22 febr 2024, 08:36):
Conform HG 870/2022, care reglementeaza achizitiile de valoare mica, perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile, ceea ce se respecta la aceasta procedura. Multumim pentru interes
Data:
22 febr 2024, 09:20
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 febr 2024, 08:34):
Întrebare:
Cum vom monta piloni fara proiect de executie? Daca sunt comunicatii cine raspunde de avarieri a retelilor tehnoedilitare?
Răspuns (22 febr 2024, 09:25):
Toate coordonarile le face autoritatea contractanta, si dispune de informatii cu referire la comunicatii
Data:
22 febr 2024, 09:22
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Va aducem la cunostinta Regulamentul. HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 26. Conținutul caietului de sarcini pentru proiectarea lucrărilor indică sarcina de proiectare, standardele, normativele și alte prescripții tehnice exacte și complete ale obiectului achiziției. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Din cele expuse in regulament sa citiți despre componența caietului de sarcini, sa va dați seama ca lista cu cantitățile de lucrări nu este Caietul de sarcini. Indepliniți obligațiile de elaborare a Caietului de sarcini. Publicati datele generale si planșele din proiect.
Răspuns (22 febr 2024, 09:27):
Va multumim pentru informare. Caietul de sarcini este plasat pe platforma
Data:
22 febr 2024, 09:23
Subiectul întrebării:
legea 131/2015
Întrebare:
Solicitam, in conformitate cu legea 131/2015, publicarea datelor generale si planselor din proiect.
Răspuns (22 febr 2024, 09:28):
Procedura anuntata este achizitie de valoare mica si este reglementata in baza HG 870/2022
Data:
22 febr 2024, 09:28
Subiectul întrebării:
Cerinte fata de iluminat
Întrebare:
Conform Art. 1 din Lege 131/2015 documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv. In cazul de fata, pentru iluminat public, descrieti asteptarile de la implimentarea sistemului de iluminat. Cu alte cuvinte, descrieti cerintele despre cat, cum si cand sa fie iluminate strazile, in unitati de masura adecvate iluminatului, deoarece scopul principal al unui proiect de iluminat este - sa fie iluminate strazile. Instalarea sistemului de iluminat si alimentarea lui cu energie electrica este o solutie de a atinge scopul principal si nici de cum insusi scopul final.
Răspuns (22 febr 2024, 10:06):
In conformitate cu pct.35 din HG 870/2022 Operatorul economic interesat de a participa la achiziția publică de valoare mică elaborează oferta în conformitate cu cerințele solicitate de autoritatea, o semnează electronic și o depune, până la data și ora-limită stabilită, în SIA „RSAP”. Prin anuntul de participare si caietul de sarcini publicat pe platforma sunt indeplinite reglementarile date. Va multumim pentru interes
Data:
22 febr 2024, 09:29
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 febr 2024, 09:28):
Întrebare:
Daca e de valoare mica nu trebuie sa va conduceti legii?
Răspuns (22 febr 2024, 10:08):
În temeiul art. 2 alin. (4) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice prin HG 870/2022 s-a aprobat regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Data:
22 febr 2024, 09:31
Subiectul întrebării:
Cerinte fata de iluminat CLASA de iluminat M4, M5, M6?
Întrebare:
In AP pct. 24. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut,corespunderea specificație tehnice și cerințele oligatorii solicitate. Pentru a evalua corespunderea trebuie sa expuneti cerințele oligatorii solicitate sau cu alte cuvinte specificații tehnice la materialele care contribuie la atingerea scopului final. Publicati specificatiile tehnice pentru performantele de calitate a iluminatului public?
Răspuns (22 febr 2024, 10:10):
In conformitate cu pct.35 din HG 870/2022 Operatorul economic interesat de a participa la achiziția publică de valoare mică elaborează oferta în conformitate cu cerințele solicitate de autoritatea, o semnează electronic și o depune, până la data și ora-limită stabilită, în SIA „RSAP”. Prin anuntul de participare si caietul de sarcini publicat pe platforma sunt descrise cerintele obligatorii solicitate
Data:
22 febr 2024, 09:32
Subiectul întrebării:
HG 870/2022
Întrebare:
HG 870/2022 nu prevede proiect de executie?
Răspuns (22 febr 2024, 10:11):
In conformitate cu pct.35 din HG 870/2022 Operatorul economic interesat de a participa la achiziția publică de valoare mică elaborează oferta în conformitate cu cerințele solicitate de autoritatea
Data:
22 febr 2024, 09:34
Subiectul întrebării:
Corp de iluminat LED cu putere pînă la 100 Wt fluxul luminous va fi minimum 11500 Lm,
Întrebare:
Ce calcule ati efectuat pentru a selecta acest corp?
Răspuns (22 febr 2024, 10:12):
Caietul de sarcini este public si poate fi accesat de orice operator economic interesat
Data:
22 febr 2024, 09:35
Subiectul întrebării:
Corp de iluminat LED cu putere pînă la 100 Wt fluxul luminous va fi minimum 11500 Lm,
Întrebare:
Se permite ofertarea corpurilor cu puteri mai mici dar cu acelasi flux luminos?
Răspuns (22 febr 2024, 10:14):
Respectarea Cerintelor tehnice minim conform anuntului de participare sunt obligatorii
Data:
22 febr 2024, 10:02
Subiectul întrebării:
Certificat ENEC
Întrebare:
Vă rugăm să specificați faptul dacă trebuie de anexat certificatul ENEC și la corpurile de iluminat LED cu putere pînă la 100 W sau anexăm certificatul doar pentru corpurile de iluminat LED cu putere pînă la 50W?
Răspuns (22 febr 2024, 10:16):
Respectarea Cerintelor tehnice minim conform anuntului de participare sunt obligatorii. Toate corpurile de iluminat, trebuie să fie omologate pentru a fi utilizate în Uniunea Europeană și să aibă certificarea ENEC
Data:
22 febr 2024, 10:44
Subiectul întrebării:
Forma 1
Întrebare:
Publicați vă rog forma 1 desfășurată.
Răspuns (22 febr 2024, 11:33):
Caietul de sarcini este public
Data:
22 febr 2024, 11:49
Subiectul întrebării:
Forma 1
Întrebare:
Conform ordinului Ministerului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documnetația standard aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, ,,Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare)'', astfel specificate, publicați forma 1 desfășurată.
Răspuns (22 febr 2024, 12:53):
Stimate operator economic, conform regulamentului cu privire la achizitiile de valoare mica, autoritatea contractanta poate utiliza formulare din documentația standard aprobata prin ordinul MF nr. 69 și sa le simplifice dacă e cazul, dar nu obligata. Ținem sa menționăm ca din motiv ca este achiziție de valoare mica nu se solicita anexele precum și garanție pentru oferta ca în cealaltă tipuri de proceduri.
Data:
22 febr 2024, 12:38
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Console suport corpuri de iluminat 24? fiindca corpuri 29
Răspuns (22 febr 2024, 12:54):
Nu e clara intrebarea
Data:
22 febr 2024, 12:43
Subiectul întrebării:
Achizitie
Întrebare:
Nu va jucati dea achiziile, conformativa conform legii! Fiti transparenti! Consultativa cu un specialist in iluminat stradal! Si cu un proiectat calificat!
Răspuns (22 febr 2024, 12:55):
Va mulțumim pentru sugestie
Data:
22 febr 2024, 13:46
Subiectul întrebării:
tehnic
Întrebare:
la punctul 16 din caietul de sarcini solicitați: Cablu pina la 35 kV in tevi, blocuri si cutii pozate, masa 1 m pina la: 1 kg
Spuneți ce fel de cablu necesita sa fie in cazul dat ? (Cablu АВВГ 3*4) se accept ?
In linii generale se menționează tipul cablului
Răspuns (22 febr 2024, 14:22):
Da, se accepta
Data:
22 febr 2024, 14:33
Subiectul întrebării:
Forma 1
Întrebare:
Conform regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică ,,La realizarea achizițiilor publice de valoare mică, autoritatea/entitatea contractantă asigură atât utilizarea eficientă a resurselor financiare, cât și transparența, obiectivitatea și imparțialitatea procesului de achiziție şi încrederea publică faţă de acesta'', și avînd în vedere că caiestul de sarcini a fost elaborat în baza devizului, solicităm repetat publicarea Forma 1 desfășurată.
Răspuns (22 febr 2024, 14:42):
Autoritatea contractanta a publicat caietul de sarcini de care dispune, cu descrierea simbolului sursa, lucrările și volumul. Nu se încalcă nici unul din principii.
Data:
22 febr 2024, 15:11
Subiectul întrebării:
Forma 1
Întrebare:
Nu se cere nimic ce ar contravine legislației în vigoare și nu înțelegem care este cauza că nu se dorește publicarea forma 1 desfășurată de către Autoritatea Contractantă. Operatorul economic trebuie să analizeze toate actele pentru a putea forma o ofertă conformă, cît și pentru a fi în posibilitate de a elabora propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de lucrări.
Răspuns (22 febr 2024, 17:03):
Dupa cum am mentionat mai sus, aceasta forma nr 1 o are autoritatea contractanta. Alta nu avem, multumesc.
Data:
22 febr 2024, 15:21
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 febr 2024, 12:55):
Întrebare:
Sper sa fie citite aceste clarificari si de organele competente
Răspuns (22 febr 2024, 17:04):
Se creaza impresia ca aveti un singur scop sa suspendati procedura pentru a avea mai mult timp sa pregatiti oferta or care ar fi scopul
Data:
22 febr 2024, 15:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
pozitia 1 Servicii de transport nu este specificata cantitatea, cum procedam?
Răspuns (22 febr 2024, 17:05):
Operatorul economic poate indica cantitatea si costul h-ut reiesind din intentiile de a efectua etapele efectuarii lucrarilor
Data:
22 febr 2024, 22:26
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 febr 2024, 17:04):
Întrebare:
Va faceti de rîs, asa o primarie mare si astfel de raspunsuri. Primarul e la curent de aceasta achizitie? Si de toate clarificarile?
Răspuns (23 febr 2024, 07:41):
Bună dimineața! Nu este clar care este clarificarea la procedura
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK