1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2024 09:03
până la 01.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2024 10:00
până la 12.03.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 595 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2024, 9:03 - 1 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2024, 10:00 - 12 mart 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Guzun Ilie
Telefonul de contact
+37322888416
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 9:05
Valoarea estimată (fără TVA)
595 000 MDL
Achizitii.md ID
21175253
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
18 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tandem PMT 38 MM for spare part. CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
DISK CONTROLLER ASSEMBLY – FRU. CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare piese gama camera
Specificaţie tehnică
obligator
21.02.24 09:03
documente standart piese gama camera
Specificaţie tehnică
obligator
21.02.24 09:03
duae piese gama camera
Specificaţie tehnică
obligator
21.02.24 09:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 601 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări