1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2024 17:33
până la 27.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2024 10:00
până la 01.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 04.03.2024 14:00
până la 04.03.2024 14:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 735 800 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2024, 17:33 - 27 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2024, 10:00 - 1 mart 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipamente de rețea și articole conexe pentru modernizarea rețelelor Serviciului Fiscal de Stat. Dispozitive de stocare date USB.
Router
Switch de rețea
Sursă de alimentare neîntreruptibilă
Card de gestionare a rețelei
Dispozitive de stocare date USB

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Buciumas
Telefonul de contact
069712387
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2024, 17:33
Data ultimilor modificări
26 febr 2024, 11:45
Achizitii.md ID
21175180
CPV
32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard
20.02.24 17:33
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
20.02.24 17:33
Data:
26 febr 2024, 11:45
Subiectul întrebării:
Termen de livrare - 15 zile
Întrebare:
Stimate Autoritate Contractanta termenul de livrare de 15 zile pentru livrare este prea mic si este clar ca a fost scris intentionat pentru a limita numarul participantilor la acesta licitatie. Este evident ca cei care vor sa faca import-ul in asa termen mic sunt pusi in situatia sa achite o livrare mai scumpa pentru a nu incalca si achita penalitati pentru intirziere. Rugam sa nu limitati intentionat participarea la licitatie pentru operatorii economici interesati. Intelegem asa termen de livrare in luna decembrie cind se inchide anul bugetar , dar la inceput de an consideram o incalcare a legii achiziiilor publice.
Răspuns (26 febr 2024, 13:19):
Buna ziua, Autoritatea contractată la stabilirea termenului de livrare ia în considerare cantitatea bunurilor solicitate iar în unele cazuri și necesitatea stringentă. La procedura menționată considerăm cantitatea solicitată poate fi gasită pe piața locală și nu necesită un termen mai mare.
Data:
26 febr 2024, 17:36
Subiectul întrebării:
Termen de livrare - minim 30 zile
Întrebare:
"La procedura menționată considerăm cantitatea solicitată poate fi gasită pe piața locală și nu necesită un termen mai mare." Asta si incercam sa va spunem. Local cantitatea solicitata poate fi gasit-a la un singur operator economic si cu totii cunostem foarte bine cine este acest operator economic. Indicind un termen mic de livrare D-voastra protejati acest operator economic si limitati concurenta in achizitii publice.Ori legea 131/2015 art.7 lit a,c,f,h, prevede utilizarea eficienta a banilor publici, asigurarea concurentei , tratament egal si nediscriminatoriu in privinta tuturor ofertantilor si operatorilor economici. O eventuala contestatie ar duce la termeni cu mult mai mare de executarea a contractului decit daca ati indica un termen de livrare minim de 30 zile. Solicitam modificarea termenului de livrare pe minim 30 zile.
Răspuns (27 febr 2024, 09:09):
Legea 131 cu privire la Achiziții publice, nu prevede un termen minim/maxim de livrare. Totodată menționăm că orice procedură lansată de Autoritatea contractantă este în conformitate cu legislația în vigoare a RM.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.