1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2024 13:27
până la 26.02.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2024 15:00
până la 04.03.2024 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2024, 13:27 - 26 febr 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2024, 15:00 - 4 mart 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia Aulei ( 172 locuri ) a Catedrei de reabilitare medicala, medicina fizica si terapie din incinta Spitalului Clinic al Ministerului Sanatatii, str. Gheorghe Casu, 37
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2024, 13:27
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 11:39
Achizitii.md ID
21174793
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.02.24 13:27
declaratie benefeciar.doc
Documentele la ofertă
-
20.02.24 13:27
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
20.02.24 13:27
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
20.02.24 13:27
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.24 11:39
Data:
21 febr 2024, 09:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 09:39):
Buna ziua. Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012.
Data:
21 febr 2024, 09:19
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Clarificați vă rog poziția nr.6 - ce fel de scaune rabatabile. ? Și poziția nr.15 - ce fel de placă neșlefuită clasa III gr.12mm ??? Mulțumesc anticipat.
Răspuns (21 febr 2024, 10:18):
poz.15 - Placaj neșlefuit (фанера) clasa 3 grosimea 12mm. poz.6 - scaune amfiteatru
Data:
21 febr 2024, 11:19
Subiectul întrebării:
Informații și documente justificative aferente DUAE
Întrebare:
P.3 Se solicita Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor. Serviciul Fiscal de Stat informează contribuabilii care participă la procedurile de achiziții publice despre faptul că, începând cu data de 01 ianuarie 2024, accesarea informației privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale de către candidatul sau ofertantul la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice se efectuează nemijlocit de către autoritatea contractantă, prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat. Informația privind restanța contribuabilului este disponibilă a fi accesată de către autoritățile contractante de pe platforma de interoperabilitate (MConnect), precum și de pe Portalul guvernamental de date, accesând următorul link: https://date.gov.md/open/company-details. Având în vedere că informația cu privire la restanța contribuabilului față de buget poate fi accesată nemijlocit de către autoritatea contractantă, participanții în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice nu au obligația de a prezenta autorității contractante certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget. Excludeti va rog cerinta data. Mersi.
Răspuns (21 febr 2024, 11:37):
Lipsa restanțelor față de buget - verificarea de către autoritatea contractantă prin accesarea link-ului https://sfs.md/ro/services-online/route.taxpayer_information la momentul deschiderii ofertelor. În cazul în care în urma accesării link-ului, va fi generată informația conform căreia operatorul economic înregistrează restanță față de buget, oferta acestuia va fi respinsă;
Data:
21 febr 2024, 11:44
Subiectul întrebării:
Vizita la santier
Întrebare:
Buna ziua. Un contact va rog pentru a efectua o vizita la obiect. Multumesc
Răspuns (21 febr 2024, 11:47):
022205114 Mihai Tcaciuc
Data:
21 febr 2024, 11:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
La poziția 84 . resursa Radiator se exclude ? Pentru că urmează poziția 85 ca resursă = Radiator "Termo" 500/130 sau analogic - 196 buc. (secții). Clarificați vă rog
Răspuns (21 febr 2024, 13:13):
Radiatorul ca resursa din poz. 84 se va exclude.
Data:
21 febr 2024, 13:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pentru a evita zeci fde întrebări la elaborarea devizelor , VĂ RUGĂM sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 15:26):
Indicii de resurse sunt indicați in norma de deviz (simbol norma si cod resurse). Acești indici nu pot fi modificați (vezi CP L.01.01-2012, pct.4.2.3). Rugam elaborarea ofertei in stricta conformitate cu cerințele caietului de sarcini si CP L.01.01-2012. Autoritatea contractanta nu dispune de formularul nr.5 (vezi prevederile CPL.01.01-2012 pct.4.2.7)
Data:
22 febr 2024, 08:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz.16 concretizati va rog ce fel de profil din aluminiu cu l=8mm? Mersi.
Răspuns (22 febr 2024, 10:00):
Profilul din aluminiu (lățimea - 8mm; înălțimea -15mm) pentru protecția muchiilor treptelor. Citiți atent cerințele caietului de sarcini (poz.16) si tehnologia de așternere a linoleumului omogen pe trepte.
Data:
22 febr 2024, 12:01
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 febr 2024, 15:26):
Întrebare:
Solicitați vă rog de la devizierul care a elaborat Caietul de sarcini, Formularul 1 desfășurat....sunt multe întrebări la resursele capitolului Lucrări de montare. De exemplu pozițiile...113,114,115,126,138,.... resursa de bază se exclude ??? pentru că resursa de bază la aceste poziții o regăsimîn capitolul UTILAJ. Mulțumesc
Răspuns (22 febr 2024, 14:23):
Resursele de baza (utilajele) incluse in compartimentele „Rețea electrica”, „Ventilarea”, „Rețea informațională (Internet)”, „Sistem de supraveghere video”, sunt incluse in compartimentul „Utilaj”, deoarece la ele nu se calculează cheltuielile indirecte (asigurări sociale, transportarea materialelor, cheltuieli de regie, beneficiul). Pentru utilaje se calculează doar cheltuieli de depozitare. Vezi modalitatea de întocmire a devizelor pentru lucrările de construcție-montaj prin metoda de resurse CPL.01.01-2012.
Data:
22 febr 2024, 15:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poziția 85 - Radiator "Termo" 500/130 sau analogic . Se permit alte mărimi sau exact 500*130mm ? De exemplu 500/95mm analog
Răspuns (22 febr 2024, 16:03):
Modificări nu se permit
Data:
23 febr 2024, 10:06
Subiectul întrebării:
poz.92-clarificari
Întrebare:
poz.92 este morma pentru robinet, de ce indica ca material Dop? trebuie alta norma din IC nu din ID
Răspuns (23 febr 2024, 11:38):
Norma de resurse s- a folosit adaptiv pentru Dop de radiator. În resurse este necesar sa includeți costul dopului nu a robinetului. Norma nu va fi modificata.Conformati-va cerințelor caietului de sarcini. Devizul a fost verificat de către verificatori atestati în domeniu.
Data:
23 febr 2024, 12:14
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 febr 2024, 11:38): Norma de resurse s- a folosit adaptiv pentru Dop de radiator. În resurse este necesar sa includeți costul dopului nu a robinetului. Norma nu va fi modificata.Conformati-va cerințelor caietului de sarcini. Devizul a fost verificat de către verificatori atestati în domeniu.
Întrebare:
Bun devizier aveti, nu cunoaste normele. ci alipca .
Răspuns (23 febr 2024, 13:25):
Devizul a fost verificat de către Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor.
Data:
26 febr 2024, 13:21
Subiectul întrebării:
poz.128
Întrebare:
poz.28 -RpEA01A K=0,2 sal. - Montarea tuburilor de protectie din policlorura de vinil PVC tip IP-PVC, cu diametrul pina la 16 mm, montat aparent fixate direct pe ziduri, Tub gofrat 750N d-20mm, flexibil, cu sonda- Motivul apilcarii k=0.2 la salariu? Si pentru Dn,20 e norma RpEA01B, de ce a fost aplicata aceasta norma?
Răspuns (26 febr 2024, 14:35):
Buna ziua. Este o greșeală mecanica. De utilizat RpEA01B. Coeficientul k=0,2 este inclus ca urmare a obiecțiilor înaintate de către ÎS„ Serviciul de Stat Verificare si Expertizare Proiectelor si Construcțiilor”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.