Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2024, 12:55 - 22 febr 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2024, 15:00 - 26 febr 2024, 22:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire, reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentin Beglita
Telefonul de contact
022820201
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2024, 12:55
Data ultimilor modificări
26 febr 2024, 22:00
Achizitii.md ID
21174467
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
20 febr 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Certificat de partener / service centru / calitate
Întrebare:
Buna ziua Ce fel de certificate dumneavoastra solicitati daca in caietul de sarcini este inclus deservirea tehnica si reincarcarea cartuselor? 2 servicii care nu se pupa intre ele :) Totodata va rog sa ne informati daca poate un operator economic sa prezinte certificat de partener sau service care deja este expirat? In cazul in care raspunsul dumneavoastra va fi "Nu poate oferi certificat expirat" atunci rugam sa atrageti atentia la certificatele si anume la perioada de valabilitate a documentelor care vor fi incarcate la concursul dat :)
Răspuns (21 febr 2024, 16:40):
Cu privire la certificate de calificare: ne interesează existența certificatelor pentru aparatele mari din biroul de multiplicare şi anume pe modelele: xerox D95, xerox 5775 şi canon 8085 deoarece ele au un volum de lucru mai mare şi sunt mai sofisticate. Certificatul trebuie să fie prezentat, dar termenul emisiei certificatelor ne intetesează mai puțin, certificatul ne adeverește că inginerii au însuşit cursurile de calificare şi sunt capabili să elimine problemele care pot să apară la aceste modele. Ne interesează nu numai deservirea şi incărcarea cartuşelor dar şi regenerarea lor ceia ce nu toț agenții economici, din păcate, o pot face calitativ.
Data:
21 febr 2024, 16:57
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 febr 2024, 16:40)
Întrebare:
Conform raspunsului dumneavoastra reiese ca certificatul de inginer pentru modele stipulate mai sus va predomina fata de certificatul de partener autorizat? Si care este atunci rolul certificatului de calificare pentru modelul Xerox 5775 daca el deja de 5 ani a fost scos din deservire de catre producator, si nu se mai produc piese ? Si doi: Certificatul de service autorizat cu producatorul - Aveti nevoie de asa o cerinta pentru reincarcare / regenerare? Sa intelegem ca companie autorizata de catre Xerox/Ricoh/HP si altii regenereaza la nivel consumabile?
Răspuns (22 febr 2024, 13:44):
Faptul că modelul 5775 nu se mai produce nu înseamnă că el nu trebuie să fie deservit calitativ atât timp cât se mai află în exploatare la noi. De aceea cerem certificat şi pentru acest model. Partea de răspuns ce privește cartușe, nu se referă la certificate dar la efectuarea calitativă a lucrărilor de încărcarea, regenerarea cartuşelor. Astfel ca în final să avem cartușe încărcate calitativ, care nu imprimă murdar şi pot fi utilizate pentru imprimare calitativă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.