Achiziţie publică
21174152
Lotul 1 Servicii de instruiri profesionale pentru colaboratorii CNAS pe parcursul anului 2024
1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2024 16:31
până la 26.02.2024 10:00
până la 26.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2024 10:00
până la 05.03.2024 10:00
până la 05.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 06.03.2024 14:00
până la 06.03.2024 14:09
până la 06.03.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
420 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2024, 16:31 - 26 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 febr 2024, 10:00 - 5 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
6 mart 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
87 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2024 – 5 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Adaptarea programului de instruire cu accent pe conversație în limba engleză;
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.8 Eliberarea certificatelor de cunoaștere a limbii engleze.
Obligațiile Prestatorului privind realizarea programelor de instruire:
a) Prestatorul prestează serviciile de dezvoltare personală în conformitate cu obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilitățile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire, conform specificației tehnice solicitate.
c) Prestatorul va realiza activitățile de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
d) Prestatorul va elabora și furniza materialele de suport participanților la curs;
e) Prestatorul va adapta programul de instruire cu accent pe conversație în limba engleză şi îl va realiza în strictă conformitate cu contractul încheiat;
f) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
g) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, inclusiv în comparație cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfârșitul activității de instruire;.
h) Prestatorul va întocmi Raportului privind evaluarea activității de instruire care va cuprinde;
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităților posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităţilor acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, în comparație cu cele avute;
i) Prestatorul va folosi stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu va depăși 25% din totalul de ore planificate).
j) Prestatorul va eliberarea certificatele de cunoaștere a limbii engleze.
k) Prestatorul pe parcursul prestării serviciilor de dezvoltare va respecta standardele și normativele de domeniu sau alte reglementări autorizate.
l) Prestatorul va purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației/datelor cu caracter personal obținute pe parcursul prestării serviciilor şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
87 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2024 – 5 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Adaptarea programului de instruire cu accent pe conversație în limba engleză;
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.8 Eliberarea certificatelor de cunoaștere a limbii engleze.
Obligațiile Prestatorului privind realizarea programelor de instruire:
a) Prestatorul prestează serviciile de dezvoltare personală în conformitate cu obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilitățile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire, conform specificației tehnice solicitate.
c) Prestatorul va realiza activitățile de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
d) Prestatorul va elabora și furniza materialele de suport participanților la curs;
e) Prestatorul va adapta programul de instruire cu accent pe conversație în limba engleză şi îl va realiza în strictă conformitate cu contractul încheiat;
f) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
g) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, inclusiv în comparație cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfârșitul activității de instruire;.
h) Prestatorul va întocmi Raportului privind evaluarea activității de instruire care va cuprinde;
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităților posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităţilor acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, în comparație cu cele avute;
i) Prestatorul va folosi stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu va depăși 25% din totalul de ore planificate).
j) Prestatorul va eliberarea certificatele de cunoaștere a limbii engleze.
k) Prestatorul pe parcursul prestării serviciilor de dezvoltare va respecta standardele și normativele de domeniu sau alte reglementări autorizate.
l) Prestatorul va purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației/datelor cu caracter personal obținute pe parcursul prestării serviciilor şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 febr 2024, 16:31
Valoarea estimată (fără TVA)
420 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 200 MDL
Achizitii.md ID
21174152
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform caietului de sarcini
Durata contractului
11 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de instruiri profesionale pentru colaboratorii CNAS pe parcursul anului 2024
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de Sarcini
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard Word
19.02.24 16:31
Anunț de participare COP instr. pers. 2024..semnat
Specificaţie tehnică
Anunș de Participare
19.02.24 16:31
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
I.M. LINGUATA S.R.L.
Preţul ofertei:
398 000 MDL
Statut:
Anulat
Întru vizualizarea documentelor următoare
13.03.24 14:56
Motivul: Întru vizualizarea documentelor următoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
202403041605_ICm6Po-DUAE instruirea personalului 2024.semnat.pdf
ID: 28ff6e8f-db44-449a-bd78-4dc3a578655b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
4.03.24 16:05
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.8.semnat.pdf
ID: 63ef79c7-427c-4802-bb8a-af8fd18f7630
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
4.03.24 16:05
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.23.semnat.pdf
ID: 7f351771-3c84-4478-9559-17b8a5c79612
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
4.03.24 16:05
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.7.semnat.pdf
ID: 88e002ad-3e6d-4a6f-8fee-2d8ffe6803c9
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
4.03.24 16:05
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.22.semnat.pdf
ID: f20786b7-bf2c-469d-8773-7d190174cd06
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
4.03.24 16:05
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
2
Denumirea participantului:
SC "QUO VADIS" SRL
Preţul ofertei:
420 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
19.03.24 16:37
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: 1e1db118-4cb8-496e-81ff-71f03d7549e1
Anunț de atribuire
19.03.24 16:37
deciziadeatribuire12instruire2024semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 4e712ba5-b204-43ab-af1b-d86104acc63e
Anunț de atribuire
19.03.24 16:37
scrissrlrlinguatarsemnat.pdf
ID: c9615ddb-4ba1-4149-b346-acaf8a432500
Anunț de atribuire
19.03.24 16:37
Documentele depuse cu oferta
standardeuropeansemnat.pdf
ID: 07493a92-85c9-4d10-933d-c764d17981c1
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
6.03.24 14:10
tiganasdiplomsemnat.pdf
ID: 29ae6f40-8eed-4def-af10-d14e4bfd6aa0
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
cozacovadiplomasemnat.pdf
ID: 301068b1-dd80-40ad-a32a-2073e71060cc
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
cerere_participaresemnat-2.pdf
ID: 5033eef9-5958-4898-89b1-b51d341929e7
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
certificatprivindlipsarestantelor-1138926.pdf
ID: 56ee9037-6ebe-4be9-938e-453372db8db7
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
rotarudiplomesemnat.pdf
ID: 70940f3b-d5ac-4ca1-9a2b-705cfc01e123
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
cojocaricv+diplomasemnat.pdf
ID: 7e022914-16cb-4e90-9204-5f7cf06c45e8
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
cv_svetlanarotaru_rosemnat.pdf
ID: 902c37c3-c34b-4341-ba90-b43f8825e08f
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
declarațiabenefefectivisemnat.pdf
ID: 9abbb095-c664-48fa-a38a-b694c1bc78fd
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
chiriaccv+diplomsemnat.pdf
ID: ac1bd73f-94d7-47d9-b38b-1edf98c3d2bb
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
specificatiepretsemnat.pdf
ID: af3b5201-fd7a-4c7b-9974-71dd2cb8303c
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
declaratievalabilitatesemnat-2.pdf
ID: bf9ef64e-fd9e-4ffe-8245-9b6781505602
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
specificatiitehnicesemnat.pdf
ID: ec2b57b0-ef43-4c2f-8141-29909e6bcb99
x_technicalDocuments
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
cv_cozacovairinasemnat.pdf
ID: f718508e-a026-4746-8ebe-a680e23fe30c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
1.03.24 17:01
Data deschiderii:
13.03.24 14:57
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK