1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2024 16:21
până la 29.02.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.02.2024 16:30
până la 11.03.2024 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 637 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2024, 16:21 - 29 febr 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 febr 2024, 16:30 - 11 mart 2024, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Cadelnic
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 11:44
Achizitii.md ID
21174139
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.docx
19.02.24 16:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae.doc
19.02.24 16:21
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
-documentatie standard.docx
19.02.24 16:21
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
19.02.24 16:21
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare.docx
21.02.24 11:44
Data:
21 febr 2024, 09:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 09:42):
Buna ziua. Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012
Data:
26 febr 2024, 19:52
Subiectul întrebării:
Garantie pentru ofertă
Întrebare:
Se acceptă garantie bancară
Răspuns (26 febr 2024, 20:05):
Buna seara.Conform Anuntului de participare, Autoritatea Contractantă a solicitat ca "garantia pentru ofertă" sa fie transferată pe contul Autorității Contractante.Respectiv, potrivit art 69 lit.6 b) a Legii 131/2015, Autoritatea Contractantă nu acceptă oferta în cazul în care nu corespunde cerintelor expuse in documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.