Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21174117
1
Perioada de actualizare
de la
19.02.2024 16:04
până la 29.02.2024 16:00
până la 29.02.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
29.02.2024 16:00
până la 11.03.2024 10:00
până la 11.03.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 762 375 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2024, 16:04 - 29 febr 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 febr 2024, 16:00 - 11 mart 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 16:04
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 11:40
Achizitii.md ID
21174117
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparatia Aulei nr.4 din incinta Blocului didactic nr.2, niv.3, str. Malina Mica, 66
Buget: 2762375.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare.docx
ID: 0d8de6a4-aecc-47e1-afe1-9f39ecfdd511
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.docx
ID: 0d8de6a4-aecc-47e1-afe1-9f39ecfdd511
Documentele la ofertă
-
anunt de participare - 2023.docx
ID: 0d8de6a4-aecc-47e1-afe1-9f39ecfdd511
Documentele la ofertă
-
anunt de participare - 2023.docx
ID: 0d8de6a4-aecc-47e1-afe1-9f39ecfdd511
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
21.02.24 11:40
Data:
21 febr 2024, 09:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 09:38):
Buna ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
21 febr 2024, 09:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Ne facem impresia că nu cunoașteți ce înseamnă Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 16:06):
Buna ziua
Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
21 febr 2024, 12:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Încărcați vă rog Formularul nr.5 (Fără prețuri) , ca să fie clar cu toate resursele necesare, normele de consum etc.... Mulțumesc anticipat.
Răspuns (21 febr 2024, 16:07):
Indicii de resurse sunt indicați in norma de deviz (simbol norma si cod resurse).
Acești indici nu pot fi modificați (vezi CP L.01.01-2012, pct.4.2.3).
Rugam elaborarea ofertei in stricta conformitate cu cerințele caietului de sarcini si CP L.01.01-2012.
Autoritatea contractanta nu dispune de formularul nr.5 (vezi prevederile CPL.01.01-2012 pct.4.2.7)
Reparatia Aulei nr.4 din incinta Blocului didactic nr.2, niv.3, str. Malina Mica, 66
Data:
22 febr 2024, 08:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in privinta mai multor compartimente a-ți stipulat ca se exclud materialele cum ar fi in cazul tavanelor din amstrong. Dvs ve-ți pune la dispozitie materialele?
Vă multumesc anticipat!
Răspuns (22 febr 2024, 09:01):
Buna ziua. Poziția la care faceți referința se aplica pentru demontarea plăcilor tavanului suspendat si nu necesita materiale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK