Statut Suspendat
Valoarea estimată fără TVA 208 325 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2024, 14:50 - 21 febr 2024, 19:07
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2024, 19:07 - 29 febr 2024, 19:07
Începutul licitației: 1 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

De culoarea lemnului,structură metalică de culoare gri,poliță pentru giozdan
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5311, MOLDOVA, Cahul, s.Alexandru Ioan Cuza, Ștefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Buciuceanu
Telefonul de contact
069852297
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 febr 2024, 19:07
Valoarea estimată (fără TVA)
208 325 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21173998
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5311, MOLDOVA, Cahul, s.Alexandru Ioan Cuza, Ștefan cel Mare
Durata contractului
3 mart 2024 00:00 - 30 apr 2024 01:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă școlară reglabilă CPV: 39160000-1 - Mobilier şcolar
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Bancă școlară reglabilă individuală CPV: 39160000-1 - Mobilier şcolar
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Scaun școlar reglabil CPV: 39160000-1 - Mobilier şcolar
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae AICuza.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.02.24 19:07
Istoria licitației
Vezi licitația
Mobilier școlar
Data:
19 febr 2024, 16:13
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rog documentele care le solicitati .
Răspuns (20 febr 2024, 10:34):
Documentele/cerințele de calificare pentru operatorii economici includ: Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: Nivelul minim/ Obligativitatea 1. Oferta Formularul ofertei Obligatoriu 2. Specificația tehnică Anexa nr.22 Obligatoriu 3. Specificația de preț Anexa nr.23 Obligatoriu 4. Extras din Registrul de Stat Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat-copie confirmată prin aplicarea semnăturii ofertantului. Obligatoriu 5. Informații generale despre ofertant Informații generale despre ofertant:adresa juridică, rechizitele bancare. Obligatoriu 6. Standarde de asigurare a calității Confirmat prin semnătura ofertantului Obligatoriu 7. Certificat de efectuare sistematică a plăților și contribuțiilor Copia eliberată de Inspectoratul Fiscal de Stat al RM Obligatoriu
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări