Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
354 200 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2024, 15:04 - 23 febr 2024, 15:40
Perioada de depunere a ofertelor:
23 febr 2024, 15:40 - 4 mart 2024, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de reparații curente în incinta Primăriei din or.Leova
Informația despre anulare
Motivul anulării
string
Data anulării
22 febr 2024, 11:03
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Unirii nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 14:40
Data ultimilor modificări
22 febr 2024, 11:03
Achizitii.md ID
21173991
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reparații curente în incinta Primăriei din or.Leova
Buget: 354200.0 MDL
Anulată
Servicii de reparații curente în incinta Primăriei din or.Leova
Data:
20 febr 2024, 11:31
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
buna ziua, stimata AC va rog sa dati clarificare, corect cum ar fi denumirea lucrarii in caiet de sarcini este ,, Lucrari interioare de reparatie in incinta Primariei din or. Leova, pe cind in DUAE si anuntul de participare sade cu denumirea de Servicii de reparații curente în incinta Primăriei din or.Leova.
Răspuns (20 febr 2024, 11:45):
corect este Servicii de reparații curente în incinta Primăriei or.Leova
Servicii de reparații curente în incinta Primăriei din or.Leova
Data:
20 febr 2024, 14:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Stimata AC la pozitia 14 si poz 31 prevede instalarea inclusiv ,,plinte din lemn,, dar mai este adaugat la poz 15 si 32 plinte PVC totusi de care vor fi folosite?
Răspuns (20 febr 2024, 14:37):
vor fi folosite doar plinte din PVC
Data:
22 febr 2024, 09:42
Subiectul întrebării:
Clarificari documentatia standart
Întrebare:
Stimata AC va rugam sa actualizati documentatia standart cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări. Conform documentatiei incarcate de dv, sunt solicitate formularele pentru bunuri si servicii. Va sugeram sa consultati legea achiziilor publice si Ordinul MINISTERUL FINANȚELOR Nr. 69 din 07-05-2021
Răspuns (22 febr 2024, 11:01):
Din cauza problemei de reâncărcare a documentației voi anula procedura dată și voi plasa alt anunț de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK