Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21173476
1
Perioada de actualizare
de la
16.02.2024 20:04
până la 23.02.2024 08:00
până la 23.02.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.02.2024 08:00
până la 29.02.2024 08:30
până la 29.02.2024 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 febr 2024, 20:04 - 23 febr 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 febr 2024, 8:00 - 29 febr 2024, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a Grupurilor tehnico-sanitare din clădirea nr.51, TM 123, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2024, 20:04
Data ultimilor modificări
22 febr 2024, 15:01
Achizitii.md ID
21173476
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini reparația gts cl. 51.signed.pdf
caiet de sarcini reparația gts cl. 51.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
16.02.24 20:04
anunț de participare grupuri sanitare clădirea nr.51.signed.signed.pdf
anunț de participare grupuri sanitare clădirea nr.51.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor servicii de proiectare/lucrări
16.02.24 20:04
f1bbcac gts.docx
Istoricul documentului
-
f1bbcac gts.docx
ID: 3fdd33f2-425c-46c1-adb0-f5caaf25f0fa
billOfQuantity
-
f1bbcacgts.docx
ID: 3fdd33f2-425c-46c1-adb0-f5caaf25f0fa
billOfQuantity
billOfQuantity
-
17.02.24 17:51
Data:
22 febr 2024, 15:01
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Buna ziua, poz. 35 Usi la intrare coridor arhiva, 2,10x1,54-1buc , deci 3,234 m2, dar in Cantitate avem 7,850 m2. Va rugam sa clarificati. poz.41 Glafuri din aluminiu -25 cm latime. Mai jos cod resurse 2521106718392 - Glafuri metalice -latime 30 mm. Va rugam sa clarificati. Pentru Teava din poz.76 - diametrul de 25x3,5 mm Bratara din poz.78 are diamentrul de 20 mm ?Va rugam sa clarificati. poz.79 Robinet de reglaj are diametrul 20mm dar Teava din poz.76 - diametrul de 25x3,5 mm. Va rugam sa clarificati. poz.100 Montarea ventilatoarelor- 50 buc, dar in Utilaj avem numai 25 buc, anume poz.108-15 buc si poz.109- 10buc. Va rugam sa clarificati. poz.107 Incalzitor electric (boiler) 80L sau 100 L? Va multumim mult anticipat.
Răspuns (22 febr 2024, 17:31):
Bună ziua, ca răspuns la întrebările adresate la caietul de sarcini, Vă comunicăm următoarele:
1) Suprafața restantă de la poz. 35, este ușă metalică cu dubla deschidere (mărime de 2,1x2,2). Total obținem două construcții metalice;
2) Resursa de materiale din codul respectiv va fi de 25cm;
3) Resursa de material din codul respectiv va fi de 25mm, corespunzător diametrul țevii.
4) Resursa de material din codul respectiv va fii de 25mm.
5) Cantitățile reflectate în poz. 100, Montarea ventilatoarelor 50 buc este corectă. Diferența sunt bunurile Beneficiarului.
6) Încălzitor electric (boiler) 80L.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK