1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2024 14:36
până la 03.03.2024 16:06
2
Propunerea ofertelor
de la 03.03.2024 16:06
până la 17.03.2024 16:06
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 179 539,14 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2024, 14:36 - 3 mart 2024, 16:06
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mart 2024, 16:06 - 17 mart 2024, 16:06

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice pentru anul 2024 (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2024, 14:36
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 22:48
Achizitii.md ID
21173207
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lot nr. 27 Nylon 4-0
Buget: 55266.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
16.02.24 14:36
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
16.02.24 14:36
lista de distributie.xlsx
Documentele la ofertă
-
16.02.24 14:36
anunt de participare-sutura_modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare-sutura_modificat.signed.pdf
5.03.24 09:12
Formularele_sutura.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele_sutura.xlsx
5.03.24 09:13
Model contract.docx
Documentele la ofertă
Model contract.docx
5.03.24 09:13
Data:
21 febr 2024, 22:48
Subiectul întrebării:
Condiții de livrare conform bonului de comandă
Întrebare:
Prima livrare conform bonului de comandă trebuie sa fie efectuata incepand cu 61-a zi de la semnarea contractelor, urmatoare zi dupa expirarea termenului de livrare a transei I.
Răspuns (28 febr 2024, 18:43):
Livrarea se va efectua conform tranșelor stabilite în modelul de contract și documentația de atribuire în proporție de 10%. În cazul în care, beneficiarul va solicita o cantitate suplimentată acesta se va livra ,,conform bonului de comandă” în decurs de maxim 20 zile calendaristice din data plasării bonului de comandă-livrare de către Beneficiar
Data:
22 febr 2024, 10:32
Subiectul întrebării:
Lot 21 - Electrozi miocardiali pentru stimulare temporară Cu 2 ace
Întrebare:
- Specificațiile: Forma acului miocardial – 1/2 rotunda. 25-26mm; Forma acului penetrant - taios drept 85-90mm. Pentru a evita neclarități in timpul evaluării si totodata pentru a exclude limitarea participarii mai multor producatori, va rugam sa largiti diapazonul pentru specificatiile nominalizate și anume: - Forma acului miocardial – 1/2 sau 3/8 rotunda. 22-26mm; - Forma acului penetrant - taios drept 60-90mm - Va multumim anticipat.
Răspuns (1 mart 2024, 16:06):
Se acceptă modificările înaintate, specificația tehnică va fi modificată. Mulțumim pentru clarificare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.