1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2024 10:19
până la 22.02.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2024 12:00
până la 28.02.2024 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 565 474,29 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2024, 10:19 - 22 febr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2024, 12:00 - 28 febr 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de modernizare și eficientizare a iluminatului stradal din comuna Trușeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beregoi Viorica
Telefonul de contact
022-598-111
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2024, 10:19
Data ultimilor modificări
19 febr 2024, 17:27
Achizitii.md ID
21172897
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
16 febr 2024, 15:50
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam sa publicati proiectul de executie.
Răspuns (17 febr 2024, 15:22):
Bună ziua! Pentru careva neclarități referitoare la documentația de atribuire, ofertantul urmează să se prezinte la sediul Autorității contractante. Multumim.
Data:
17 febr 2024, 16:57
Subiectul întrebării:
Lege 131/2015
Întrebare:
Articolul 34. Disponibilitatea în format electronic a documentaţiei de atribuire alin. (1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace electronice, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare. Asa este prevazut de lege. Cu ce argumentati cerinta de a se prezenta la sediul Autorității contractante? Respectați legea.
Răspuns (19 febr 2024, 17:43):
Corect argumentat, documentația de atribuire este publicată în conformitate cu Legea nr.131/2015.
Data:
17 febr 2024, 16:59
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Solicitam, in conformitate cu legea 131/2015, publicarea datelor generale si planselor din proiect.
Răspuns (19 febr 2024, 17:47):
Pentru soluționarea întrebărilor tehnice sunteți invitat la sediul APL pentru a clarifica toate neclaritățile, inclusiv pentru a face cunoștință cu obiectul. Prealabil contactați la tel. 0-691-03-708. Multumim.
Data:
19 febr 2024, 10:59
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER.
Răspuns (19 febr 2024, 17:29):
F1 desfășurat este publicat. Vizualizați redactarea.
Data:
19 febr 2024, 18:56
Subiectul întrebării:
Lege 131/2015
Întrebare:
Corect argumentat, documentația de atribuire este publicată în conformitate cu Legea nr.131/2015. Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace electronice, la documentația de atribuire. Unde aici se spune despre sediul APL, este clar expus - acces liber, direct, total și gratuit, PRIN MIJLOACE ELECTRONICE. Ce problema aveti de a fotografia cu telefonul datele generale din proiect si la publicati in format .jpg
Răspuns (20 febr 2024, 19:02):
Respectati cerințele din documentatia de atribuire. Multumim.
Data:
19 febr 2024, 19:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va aducem la cunostinta Regulamentul. HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 26. Conținutul caietului de sarcini pentru proiectarea lucrărilor indică sarcina de proiectare, standardele, normativele și alte prescripții tehnice exacte și complete ale obiectului achiziției. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Din cele expuse in regulament sa citiți despre componența caietului de sarcini, sa va dați seama ca lista cu cantitățile de lucrări nu este Caietul de sarcini. Indepliniți obligațiile de elaborare a Caietului de sarcini. Publicati datele generale si planșele din proiect.
Răspuns (20 febr 2024, 19:03):
Respectati cerintele din documentatia de atribuire.
Data:
19 febr 2024, 19:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati datele generale si planșele din proiect.
Răspuns (20 febr 2024, 19:02):
Respectati cerintele din documentația de atribure.
Data:
21 febr 2024, 18:31
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna seara. Obiectul 2.1a- Construcție capitală (compart. IEI) utilaj poz 33 Contor electronic ZMR A110CReS2R2sfCS 3F 5-40 A - in resurse Contor electronic ZMR A110CReS2R2sfCS 3F 5-125 A. Clarificati care este cifra de A (amperi)?
Răspuns (21 febr 2024, 19:00):
Bună seara! De la 5 - 125 A. Multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.