1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2024 14:14
până la 16.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.02.2024 10:00
până la 20.02.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 41 792 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2024, 14:14 - 16 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 febr 2024, 10:00 - 20 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anunțului de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2024, 14:14
Data ultimilor modificări
16 febr 2024, 8:41
Achizitii.md ID
21171630
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
14.02.24 14:14
documentatia standard diverse produse alimentare.docx
Documentele la ofertă
-
14.02.24 14:14
Data:
16 febr 2024, 08:41
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa ne explicati, de ce nu executati prevederile art. 14 din HG870/2022? Cum justificati decizia D-stra de a folosi in acest caz SIA "RSAP"?
Răspuns (16 febr 2024, 09:45):
Bună ziua! Decizia privind aplicarea procedurii de achiziții aparține autorității contractante conform planului stabilit.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.