1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2024 16:39
până la 23.02.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2024 15:30
până la 05.03.2024 15:30
3
Licitaţie
06.03.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 257 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2024, 16:39 - 23 febr 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2024, 15:30 - 5 mart 2024, 15:30
Începutul licitației: 6 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Endoproteză oncologică individuală modulară totală de șold cu substituția femurului proximal și cotil dublă mobilitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2024, 16:36
Data ultimilor modificări
13 febr 2024, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
2 257 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
22,57 MDL
Achizitii.md ID
21171073
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Endoproteză oncologică individuală modulară totală de șold cu substituția femurului proximal și cotil dublă mobilitate CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model contract.doc
Documentele la ofertă
-
13.02.24 16:39
formularele specificațiilor tehnice și de preț.xlsx
Documentele la ofertă
-
13.02.24 16:39
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
13.02.24 16:39
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
13.02.24 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 2 370 375 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări