Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.02.2024 15:18
până la 16.02.2024 15:00
până la 16.02.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.02.2024 15:00
până la 22.02.2024 14:00
până la 22.02.2024 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
78 750 MDL
Perioada clarificărilor:
13 febr 2024, 15:18 - 16 febr 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 febr 2024, 15:00 - 22 febr 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de reparație și înreținere a echipamentului informatic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2024, 15:18
Data ultimilor modificări
15 febr 2024, 12:38
Achizitii.md ID
21170902
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu semnat semnat.pdf
anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu semnat semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu semnat semnat.pdf
anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu semnat semnat.pdf
ID: 1b77dfcd-7ff5-49fc-a071-9b2c2a6ca8e7
Documentele la ofertă
-
12.anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu...semnat.semnat.pdf
12.anunt de participare servicii de reparație și înreținere a echipamentulu...semnat.semnat.pdf
ID: 1b77dfcd-7ff5-49fc-a071-9b2c2a6ca8e7
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
15.02.24 12:38
Data:
14 febr 2024, 22:11
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Certificat privind statut de service centru autorizat eliberat de canon, epson. este incalcata legea art 37, din legea 131, 03,07,2015, se cere certificat epson dar in caietul de sarcini nu aveti echipament Epson, aici este ceva suspect.
Răspuns (15 febr 2024, 12:20):
Buna ziua. Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 Art 37. pct. 12 se vor examina toate ofertele, iar ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate.
Data:
15 febr 2024, 12:22
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
De ce se cere certificat epson dar in caietul de sarcini nu aveti echipament Epson, aici este ceva suspect.
Răspuns (15 febr 2024, 12:35):
Buna ziua.Nu este nimic suspect, este o eroare tehnica care in curind va fi corectata.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK