1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2024 14:01
până la 18.02.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.02.2024 09:00
până la 21.02.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 22.02.2024 14:00
până la 22.02.2024 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2024, 14:01 - 18 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2024, 9:00 - 21 febr 2024, 9:00
Începutul licitației: 22 febr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

GOST 31339-2006. GOST 1168-86. GOST 20057-96, p.3.3.7. HG nr.435 din 28.05.2010. HG nr.696 din 04.08.2010. Pește congelat merluciu Hubbsi, fără cap. Suprafața netedă, intactă, fără caractere de rîncezire, fără rupturi sau deteriorări. Miros și culoare cacarteristic speciei date. Calitate atestată prin prezența certificatului de calitate și conformitate+buletin de încercări. Transport ce asigură condițiile igienico-sanitare și de mediu specifice peștelui congelat. Ambalaj: cutii a cîte 10 kg. Termen de livrare: 1-2 ori pe săptămînă între orele 9.00-14.00. Pentru perioada 01.03.2024– 31.12.2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2024, 13:31
Data ultimilor modificări
14 febr 2024, 11:26
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21170671
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește merluciu Hubbsi, fără cap CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 6300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
13.02.24 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 251 685 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelorsolicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 252 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 366 345 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 366 660 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări