Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.02.2024 11:02
până la 23.02.2024 09:30
până la 23.02.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
23.02.2024 09:30
până la 05.03.2024 09:30
până la 05.03.2024 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
978 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 febr 2024, 11:02 - 23 febr 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
23 febr 2024, 9:30 - 5 mart 2024, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Nutriție enterală - 2024
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2024, 11:02
Data ultimilor modificări
16 febr 2024, 10:25
Achizitii.md ID
21170443
MTender ID
CPV
33690000-3 - Diverse medicamente
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
6.anunt de participare 21170443.pdf
6.anunt de participare 21170443.pdf
Istoricul documentului
-
6.anunt de participare 21170443.pdf
6.anunt de participare 21170443.pdf
ID: f068b215-b3a9-4ac5-94f2-74b97000e21b
Documentele la ofertă
-
6.anunt de participare 21170443.pdf
6.anunt de participare 21170443.pdf
ID: f068b215-b3a9-4ac5-94f2-74b97000e21b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
13.02.24 11:40
Data:
16 febr 2024, 10:25
Subiectul întrebării:
Divizarea la loturi
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam divizarea la loturi a produselor achizitionate.
Răspuns (16 febr 2024, 11:01):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Totodată ținem să menționăm că solicitarea înaintată, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK