1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2024 16:50
până la 22.02.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2024 08:00
până la 04.03.2024 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 41 380 526 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2024, 16:50 - 22 febr 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2024, 8:00 - 4 mart 2024, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2024, 16:50
Data ultimilor modificări
16 febr 2024, 16:28
Achizitii.md ID
21170152
CPV
45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
15 febr 2024, 17:19
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
In legatura cu faptul ca caietul de sarcini este unul foarte voluminos solicitam sa prelungit termenul de depunere a ofertelor cu 7 zile
Răspuns (16 febr 2024, 08:04):
Termenul de depunere a ofertelor este 04.03.2024. Pina la acest termen sunt 16 zile, timp orientativ suficient pentru pregatirea ofertei.
Data:
16 febr 2024, 09:02
Subiectul întrebării:
c.s
Întrebare:
Incarcati va rugam si forma simpla a caietului de sarcini nu desfasurata.Multumim
Răspuns (16 febr 2024, 09:23):
Este in faza de procesare, astazi va fi atasata.
Data:
16 febr 2024, 17:10
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Răspuns (16 febr 2024, 23:36):
Respectivul certificate ISO, este solicitat de Autoritatea contractantă, pentru a se asigura că Ofertantul, posedă pregătirea necesară în scopul asigurării unui nivel ridicat de calitate și eficiență în cadrul organizației, pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților. Subsidiar, rugăm să scrieți numărul și data Deciziei ANSC, la care se face referință.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.