Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21169798
1
Perioada de actualizare
de la
12.02.2024 12:03
până la 22.02.2024 10:00
până la 22.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.02.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 980 025 MDL
Perioada clarificărilor:
12 febr 2024, 12:03 - 22 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 febr 2024, 10:00 - 4 mart 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrărilor de reparație a încăperilor în incinta Ministerului Sănătății din str. V. Alecsandri nr.2, mun. Chișinău et I și II (Axele 7-8 și A-H).
a) Lucrări generale de reparație
b) Semnalizarea de incendiu
c) Semnalizarea de pază
d) Rețea de tensiune joasă
e) Rețele și instalări electrice
f) Apa și canalizare
g) Renovarea rețelei de încălzire
Conform avizului de verificare la documentația de deviz, s-a pus corectitudinea aplicării prețurilor la materiale și mecanisme, comparativ cu cele la nivelul trimestrului IV, anului 2023. Termenii și condițiile de prestare a lucrărilor va fi estimat în decurs de 5 luni, din data înregistrării contractului la Trezorerie. Criteriul de atribuire a contractului se va baza la raport calitate-preț.
a) Lucrări generale de reparație
b) Semnalizarea de incendiu
c) Semnalizarea de pază
d) Rețea de tensiune joasă
e) Rețele și instalări electrice
f) Apa și canalizare
g) Renovarea rețelei de încălzire
Conform avizului de verificare la documentația de deviz, s-a pus corectitudinea aplicării prețurilor la materiale și mecanisme, comparativ cu cele la nivelul trimestrului IV, anului 2023. Termenii și condițiile de prestare a lucrărilor va fi estimat în decurs de 5 luni, din data înregistrării contractului la Trezorerie. Criteriul de atribuire a contractului se va baza la raport calitate-preț.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2024, 12:03
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 17:02
Achizitii.md ID
21169798
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
3. anunț de participare. semnat.pdf
3. anunț de participare. semnat.pdf
tenderNotice
-
12.02.24 12:03
Data:
12 febr 2024, 17:02
Subiectul întrebării:
oferta pentru un singur tip de servicii solicitate
Întrebare:
Buna ziua!
In cadrul tenderului se intentioneaza identificarea unui singur furnizor pentru toate serviciile solicitate, sau se poate de aplicat oferta pentru un singur tip de servicii (de exemplu, lucrarile de incalzire)?
Răspuns (12 febr 2024, 17:09):
Bună ziua. Conform Anunțului de participare, oferta va fi depusă "pentru un singur lot" - în cazul dat, Lucrări de reparație, care cuprinde tot volumul de lucrări indicate în Anunțul de participare și caietele de sarcini.
Data:
19 febr 2024, 15:58
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini Deviz Nr. 2-1-6
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa clarificati:
poz. 20 Lavoar fara piedestal?
poz. 21 Vas pentru closet- closet de podea sau closet suspendat cu reservor vas WC ingropat?
Va multumim anticipat.
Răspuns (19 febr 2024, 16:57):
Buna ziua. Mulțumesc pentru întrebări. Exact așa cum este scris în Caietul de sarcini. Lavoar, corect, fără piedestal. Closet simplu de podea.
Data:
21 febr 2024, 15:40
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini Deviz Nr. 2-1-1
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa indicati dimensiunile si cantitatea: poz.33 Ferestre din mase plastice (5 camere sticla LOW) -160m2. poz.82- Usi din profiluri din maseplastice -2,8m2. Va multumim anticipat.
Răspuns (21 febr 2024, 16:57):
Bună ziua, vă rugăm frumos să vizitați obiectul și să vedeți la fața locului pozițiile menționate. Oferta se va prezenta conform canităților menționate în caietul de sarcini.
Data:
22 febr 2024, 08:25
Subiectul întrebării:
formular 1
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rugam formarul 1 desfasurat, multumim.
Răspuns (22 febr 2024, 08:47):
Bună ziua. Reformulați vă rog frumos întrebarea, ce înseamnă formularul 1 desfășurat. Caietele de sarcini sunt făcute conform legislației și conțin toate compartiementele nescesare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK