1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 20 500 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Agende și diplome individualizate pentru angajații funcțiilor de conducere

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, N. Testemiteanu nr.29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ţurcanu
Telefonul de contact
022574561
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2024, 11:15
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 11:21
Achizitii.md ID
21169784
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202402121116_PV cont de plata agende pentru angajati .doc
Documentele la ofertă
-
12.02.24 11:21
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.